עקוב אחרינו

לילדים אין את מי להעריץ, וזהו האסון האמיתי בכשלון המשלחת


מאיה רונן, שליחת ערוץ הספורט ללונדון|08:30|08/08/2012

תשתיות ומתקנים זה חשוב, אך קודם צריך להפוך את הספורט האולימפי למשהו מושך בעיני אותו ילד או ילדה, בוודאי בעידן שבו הפיתויים כה רבים. מאיה רונן טוענת: היינו חייבים להביא מדליה בלונדון למען עתיד ספורט טוב יותר בישראל

קורזיץ, את מי יעריצו הילדים? (GETTYIMAGES)
קורזיץ, את מי יעריצו הילדים? (GETTYIMAGES)
בסוף מתרגלים להכל. השיר הזה של דודו טסה מתנגן לי כל הערב בראש, ועכשיו חצות, אני במלון, מנסה להתרגל למחשבה שלא תהיה מדליה ישראלית בלונדון. זה מאוד משונה לי. אני אדם בעל סגנון חשיבה אופטימי מטבעי, ולכן גם הדימיון שלי תמיד פועל בכיוון הזה. ארבע פעמים במהלך המשחקים האולימפיים הרצתי בראש תסריטים אופטימיים שהיה להם בסיס ריאלי חזק: שלזינגר, זאבי, שטילוב וקורזיץ. זה בלתי נמנע לדמיין איך תרגיש אם "התקווה" תנוגן, או כשתראה ספורטאי עטוף בדגל ישראל. אוי, כמה רציתי לראות את הרגע הזה שבו אוהד מהיציע זורק את הדגל לעבר המדליסט/ית, והלב מתרחב, פשוטו כמשמעו. כל כך הרבה פעמים התרגשתי כך עבור ספורטאים שאפילו אינני מכירה, ושההמנון שלהם הוא מנגינה זרה. והנה אני מתרגלת למחשבה שזה לא יקרה כאן עבורנו הישראלים.

בבוקר שיוט המדליות הייתי משוכנעת כמו רבים, שהלילה יהיו חגיגות באיזה בר מקומי בוויימות' בשידור ישיר לאתר ערוץ הספורט. לי קורזיץ נראיתה כל כך מוכנה לכך, בשלה לכך. סירת העיתונאים עצרה ממש לידה רגע לפני השיוט, ופתאום אפילו איזו קרן שמש יצאה מבעד לענן, רק לרגע, והכל היה מושלם. עוד חצי שעה קורזיץ תקפוץ למים הקפואים כמו שהבטיחה. חמש דקות בתוך השיוט כבר היה ברור שזה לא יקרה. מירי נבו אמרה לי לזרוק מתנה לנפטון אל הים, ושכחתי לעשות זאת. נפטון מצידו שכח להביא איתו את הרוח.

חוזרים לחוף, ואז במשך שלוש שעות רק המילים "אכזבה" ו"כשלון" מרחפות באוויר. כבר די נמאס לי להגיד את זה, ודי נמאס לי לשמוע את זה. המילים עצמן מתרוקנות מתוכן כי הן לא מצליחות לשקף את התחושה הפנימית. אין לי מחלת ים ועכשיו בא לי להקיא אותן החוצה, להתנקות. לחסום את עצמי בפני העיניים השבורות של ספורטאים שהשקיעו ונכשלו ברגע האמת. לא לשמוע את ההסברים של ראשי המשלחת, שכרגע הם הסברים חסרי משמעות, לפחות עד שייחקרו באופן מקיף ומדעי, על בסיס נתונים ולא על בסיס תחושות. אני שוכבת עכשיו במיטה במלון ואין לי למה לקוות. אין דבר נורא מזה כאוהדת ספורט.

מסביב יש קולות שאומרים שטוב שקורזיץ לא זכתה במדליה, כי כך אי אפשר יהיה לכסות בפיסת מתכת את הכשלים של הספורט הישראלי. אני לא שותפה לעמדה הזו. אני חושבת שאפשר להשתפר גם אחרי שיש הישגים, ולא חייבים כשלונות כדי להתעורר. להיפך. היינו חייבים שספורטאי/ת יזכו במדליה כדי לעלות מדרגה לקראת ריו ולקראת העתיד בכלל. היינו חייבים מדליה כדי שילדים שעכשיו צריכים לבחור בין המחשב לבין בריכת השחיה, יבחרו לצאת החוצה כי הם רוצים להיות כמו המודל לחיקוי שלהם. כמו שאני המשכתי כילדה באמנויות לחימה כי יעל ארד זכתה במדליית כסף.

זה נכון שצריך להשקיע בתשתיות, ומתקנים ולתת חוגי ספורט חינם כדי לפתח שכבה רחבה, אבל קודם כל צריך להפוך את הספורט האולימפי למשהו מושך בעיני אותו ילד או ילדה, בוודאי בעידן שבו הפיתויים רבים. אפשר לעשות זאת בראש ובראשונה באמצעות דמויות, כי ילדים, מעל לכל, אוהבים לחקות. זה האסון האמיתי בכך שלא זכינו במדליה – אף ילד בישראל בקיץ הנוכחי, לא זכה להתרגש ולהבין את המשמעות שבהשקעה ומאמץ למען הישג.

בסוף מתרגלים להכל, השיר עדיין בראש, אני לא באמת מתרגלת. וכמו דודו טסה, אני לא רואה איך אני יוצאת מזה, ולא יודעת מה לחשוב על השורה: “עדיף כשלון מפואר מחלומות במגירה”.

התפרסם לראשונה:     08:04 | 08/08/12 הדפס
תגובות
עד כה: 82 תגובות, ב- 76 דיונים.
1. הודעההפוך מאיה, הפוךהודעה שנקראההודעה נעולה gיא  | 08/08/12 | 08:31

מדליה בלונדון הייתה בבחינת מים מהסלע.

כל מי שהיה זוכה במדליה היה "דופק את המערכת", זוכה במדליה למרות הסביבה, ולא בגללה.

אנחנו לא צריכים ניסים.

אנחנו צריכים השקעה בחינוך ותרבות ספורט.

מדליה היתה רק מסתירה את מצב הספורט בישראל, היינו חושבים שהכל בסדר.

עובדה.

יש מדליה.

  תגובההחמרתם קצת לא ?!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אנונימי  | 08/08/12 | 11:05

  תגובהיופי של תגובההודעה שנקראההודעה נעולה איציק  | 08/08/12 | 12:17

מדליה היתה מים מהסלע/הברך או כל מקום אחר. היא עלה התאנה של מערכת הספורט הכושלת!!!צריך שכולם יראו את הבושה, להוריד את העלה ולראות שאין שם כלום. רק כך אולי ישתנה משהו. מדליה היתה מאפשרת תפיכה עצמית על השכם ולהמשיך הלאה כאילו כלום לא קרה באמת.

2. הודעהכשמשחקים בתשעה באב אז הספורט הופך לאבל לאומיהודעה שנקראההודעה נעולה   | 08/08/12 | 08:35

במקום לבכות על העבר אנו בוכים על ההווה

3. הודעההיינו חייבים? מה את אומרת. מה זה חוכמה קדומה?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אסף  | 08/08/12 | 08:37

4. הודעהמי אמר שחייבים מדליה כדי להיות מודל לחיקוי?הודעה שנקראההודעה נעולה אמיר  | 08/08/12 | 08:38

לי קורזיץ היא מודל לחיקוי בכלכך הרבה דברים שלהסתכל רק בתוצאה של מדליה כן  או לא היא בדיוק הפרספקטיבה שמחבלת בחינוך הילדים.

האם חייבים מדליה כדי לחנך למצויינות בספורט ובחיים?

5. הודעהלגמרי צודקת, לי קורזיץ את אכזבה.הודעה שנקראההודעה נעולה   | 08/08/12 | 08:39

זכית באליפות העולם, היינו בטוחים בך. היית במקום שני ובכמה נקודות קרוב למקום הראשון.איך את בין רגע הופכת בדירוג הכללי למקום שש! זה לא אפשרי. ועוד דבר, אחרי האולימפיאדה הזאת כבר אין לי שום תקוות לספורט הישראלי בהמשך כי ברגע האמת אנחנו תמיד מפסידים.

  תגובהאיזו תגובה מטופשת. לא אכזבה - גאווה!!!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עוזי  | 08/08/12 | 10:22

  תגובהזה היה עושה אותך מאושרת?הודעה שנקראההודעה נעולה בן  | 08/08/12 | 10:34

מדליה? זה באמת היה עושה אותך מאושרת? אחרי שבוע היית זוכרת מזה?

אם זה מה שעושה אותך מאושרת אז אני מרחם עלייך.

כדאי שתבדקי מה חשוב ומה לא

6. הודעהאיזה דרמטיות...הודעה שנקראההודעה נעולה נו באמת  | 08/08/12 | 08:40

לילדים אין מודל לחיכוי?  מתי הספורטאים האלו היו המודל לחיכוי של הילדים?

 

המודל לחיכוי היו ונשארו הערסים והפרחות מהכדורגל או מתכניות הריאליטי.  :-)

  תגובהאנלפאביתתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אתה בטוח לא מודל לחיקוי  | 08/08/12 | 10:25

7. הודעהעדיף שילדים יבזבזו שנים ואז יגלו שאין להם סיכוי כיהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מדינה לא מעוניינת?  | 08/08/12 | 08:46

8. הודעההכתבה סותרת את הכתוב בההודעה שנקראההודעה נעולה   | 08/08/12 | 08:51

ללא תשתיות, מתקנים, משאבים וכסף, לא יהיה ניתן למשוך ספורטאים לענפים מעבר לכדורגל וכדורסל.

ילדים לא בהכרח צריכים מודל לחיקוי, אלא מודעות לספורט מה שאין אצלנו המדינה.

ממוצע הספורטאים במשלחות האוליפידה הינו 52 לכל משלחת. ישראל שלחה 37 ספורטאים.

נו מילא. אנחנו לא מדינת ספורט מכל מיני סיבות מרובות. אבל יהיה טוב, נתקדם

9. הודעהעוד כתבה תינוקיתהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד האוהד  | 08/08/12 | 08:51
הפובליציסטית מאיה רונן שספק אם עסקה בספורט תחרותי מימיה, מצרפת כאן עוד גבב של שטויות בכייניות לאוסף ההולך ומצטבר של מציצות אצבע בעיתונות הספורט הישראלית. גברת איי ג׳יי אדנטה, אין לך מושג

10. הודעהכתבה טיפשית, קודם כל צריך חינוך לספורט בביה"סהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גיא  | 08/08/12 | 08:54

11. הודעהמאיה היקרה,הודעה שנקראההודעה נעולה גילי  | 08/08/12 | 09:01

מבחינה מסויימת ובאופן אירוני למדי, אולי טוב שקרה מה שקרה למשלחת בלונדון , ומלא מעט טעמים. בשורה התחתונה של כל הטעמים הללו עומדת התובנה שכל בעלי העניין בספורט הישראלי צריכים לשנות את התפישה שלהם של הספורט ההישגי.כמובן שאת השינוי הגדול ביותר צריכים לעשות הספורטאים אבל שינויים לא פחות חשובים צריכים לעשות בעלי העניין האחרים: התקשורת והקהל. תקשורת הספורט בכלל וזו הישראלית בפרט נוטה להמליך מלכים ביום ולבעוט להם בתחת ביום המחרת. התערובת הזו של פטריוטיזם (דבר נפלא כשלעצמו) ושל הרצון למכור ולעורר עניין נטרלה את היכולת שלנו להסתכל על עצמנו בצורה ראויה והביאה אותנו להתבשם ברעיון שאנחנו משחקים עכשיו במגרש של הגדולים בשעה שלא באמת חל שינוי מהותי בספורט הישראלי אפילו בהשוואה לתקופה טרום ברצלונה. כל ישראלי ירצה לראות את בן ארצו על הפודיום כמו שכולם (טוב,רובם...) רוצים לראות את מכבי ת"א זוכה ביורוליג. אבל קיים פער משמעותי בין הרצון שזה יקרה לבין המציאות והמציאות אומרת שלפעמים זה קורה ובד"כ לא. אני סבור שאחד הגורמים הבסיסיים הדרושים לספורטאים ע"מ להתנהל כראוי היא אווירה שפויה שבה נמדדים הספורטאים בצורה ריאלית והם אינם צריכים לחשוש ממחול השדים שייפתח לאחר שלא העפילו לגמר או זכו במדליה. השינוי אצל הקהל צריך לבוא בצורה של ראייה ביקורתית של המציאות ושל התקשורת הספורטיבית. אחרי הכל מהקהל הזה יצמחו הספורטאים העתידיים שלנו. 

12. הודעהכל הכבוד לספורטאים שלנוהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 08/08/12 | 09:01

לראות במדליה את חזות הכל זו הבעיה האמיתית וזאת הבעיה בתרבות הספורט שלנו. מסכנים הילדים שמחנכים אותם להעריץ רק זוכים במדליות. הספורט האמיתי הוא הרבה מעבר לכך. ספורטאים מעולים, תצוגת יכולת מעולה ויותר מכך - התנהגות ספורטבית ופרופורציות נכונות התגלו לרוב מצד ספוטאינו במשחקים. על זה צריכה להיות גאוותנו וחינוך הילדים שלנו.

13. הודעהתגובה למאיה רונןהודעה שנקראההודעה נעולה אסף  | 08/08/12 | 09:02

מאיה רונן היקרה, הכשלון הגדול הוא שאת כותבת כותרת שבה את טוענת שספורטיאנו נכשלו. זה הבעיה הגדולה שלנו. שאם מתעמל הגיע למקום השישי באולימפיאדה זה כשלון כי הוא לא זכה במדליה. שאם גולשת הגיעה למקום השישי באולימפיאדה זה כשלון כי היא לא זכתה במדליה. במקום להעלות על נס מתעמל שהצליח להגיע למקום שישי בין ים יפנים, סינים ואמריקאים בעלי מסורת אדירה בהתעמלות, אנחנו בוכים שאין מדליה. כאילו שמדליה זה חזות הכל.

זו התרבות הקלוקלת שלנו בספורט ובגלל זה סביר להניח שכך זה גם יימשך. בדיוק כמו שכשמראיינים מאמן כדורגל אחרי נצחון שואלים אותו אם הקבוצה מועמדת לאליפות ואחרי הפסד אם הוא מתכוון להתפטר. הכל כאן ועכשיו ובלי שום ראיה קדימה. זו הבעיה הכי גדולה שלנו ולכן תמיד נהיה אומתספורט בינונית ומטה.

14. הודעהרוב המדליות שלנו היו על הקשקשהודעה שנקראההודעה נעולה זקני צפת הריאליים  | 08/08/12 | 09:05

זאבי וסמדג'ה בבית ניחומים, קלגנוב וצוברי בשיניים.  רק יעל ארד וגל פרידמן עשו את זה בגדול.

גם הפעם אם קורזיץ או שטילוב היו מביאים מדליה זה היה איכשהוא ארד.

מרבית ספורטאינו בדרג שני שלישי בתחומם ואין מצב למדליה.

ועדת חקירה? הצחקתם אותי!  כמה אתם מכירים אישית שעוסקים בשייט ג'ודו או שחייה?

מישהו באמת חושב שבכדורגל או כדורסל נביא מדליה?

15. הודעהכתבה שמראה חוסר הבנה!הודעה שנקראההודעה נעולה   | 08/08/12 | 09:06

אני לא מבין איך דמויות לחיקוי יביאו ילדים???

להורים אין כסף לחיות ובטח שלא להוציא על חוגים, ציוד, זמן, מדריכים, שיעורים פרטיים בגלל הזנחה של לימודים וההוצאות עוד רבות...

כדי שיהיו ספורטאים צריך בית ספר מתאים שיאמן, ילמד ויהווה מסגרת מתאימה

כל עוד זה לא יקרה לא יהיה פה ספורט...

16. הודעההטקסט הכי יפה שקראתי בתקופה האחרונההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ולנסיה  | 08/08/12 | 09:06

17. הודעהילדים??? עם ה"פרגון" שהתקשורת נתנה?הודעה שנקראההודעה נעולה עוזי  | 08/08/12 | 09:11

 אף ילד לא רוצה להדרס על ידי התקשורת במקרה שאין מדליה.

18. הודעהמאיה יקרההודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 08/08/12 | 09:11
מבין ומכיר את התחושה אם כי הפעם זה מרגיש קצת אחרת. הדור הנוכחי של הזפורט האולימפי בישראל צמח בדיוק מהמקום אותו את מתארת - חיקוי ההישגים של ספורטאי שנות ה- 90. הוכחה היא שההישגים שלהם לא יוצאי דופן.

19. הודעהזה אפשריהודעה שנקראההודעה נעולה מיכה  | 08/08/12 | 09:12
צריך להבין שאנחנו לא יכולים לשלוח 4 ספורטאים טובים ולקוות שכל 4 הספורטאים יביאו מדליות,משהו חייב להשתנות וזה קודם כל החשיבה,במקום לשלוח 4 ספורטאים מעולים צריך להגיע למצב שנשלח לאולימפיאדה 20 ,30 ,40 ספורטאים טובים,כל דרך החינוך חייבת להשתנות לא יכול להיות שרק ספורטאים מעולים יממומנו עי ספונסרים והשאר מה שנקרא ייחפשו מי ינענע אותם.כל עוד העסקנים לא ייצאו מהתמונה שום דבר לא ישתנה.חייבים מהפכה,חייבים שר ספורט שהמטרה שלו תהיה איך למצוא תקציבים לעוד 60 ספורטאים צעירים,איך לשלוח אותם לאליפויות ולתחרויות,לא הגיוני שכל ילד לפני תחרות יחפש מי יממן אותו,זה פשוט לא מסתדר בראש.ולסיכום,אנחנו מדינה שיכולים להשקיע משאבים בספורט,מדינות שנמצאות בקריסה כלכלית מביאים מינימום 5 מדליות אז אנחנו לא יכולים להשקיע ולגדל דור שעוד 10 15 שנה יגיע להישגים

20. הודעהאני מעריץ אותכם שדרי הספורט שלנוהודעה שנקראההודעה נעולה פרופסור בוקי צ'יש  | 08/08/12 | 09:16

כי אתם שדרי הספורט כל כך מרשימים

איך שאתם דוחפים מיקרופונים לאתלטים וספורטאים מהשורה הראשונה מיד לאחר התחרות שלהם

כן. אני בטוח שכך עושים כל שדרני הESPN והEURPSPORT ובכלל כל אנשי התקשורת של מדינתם.

אתם כאלה פרובנציאלים.. לא מבינים שככה זה ספורט.  מנסים ומצליחים לשים 6 טון בטון של לחץ על כתפי הספורטאים.

הייתה משלחת מצויינת. עם גמרים, ביצועים יפים, שבירת שיאים אישים והתקדמות וניסיון מנטלי לכל המאמנים והספורטאים. מה לעשות שהם התמודדו מול טובי הספורטאים בעולם ורק 3 זוכים למדליה. 

תמשיכו לשבת ולבקר את כולם. הענף הזה של העץ.. כן זה שאתם מנסים לכרות.. הוא כבר ענף של שיח קטן.

 כל הילדים של מכמורת יהיו שייטים מצויינים בגלל ובזכות נמרודף גל ולי. כך גם ילדים של מועדון הגלישה באילת.

הג'ודו והשחייה ישארו מבוקשים אצל הילדים . יודעים למה שדרי ספורט למינהם??

כי אלופים אולימפיים נמדדים לפי  כמות האימונים ולא לפי כמות הדיבורים  

21. הודעהעוד אחת שיכולה להעביר ביקורת חחחחחהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שחר  | 08/08/12 | 09:19

22. הודעהלי קורזיץהודעה שנקראההודעה נעולה משה בכר  | 08/08/12 | 09:20

יש להעריץ את דרך הצלחתה!

את התרוצים להשאיר בבית!אין רוח יש רוח הגלשן עקום?הזינוק הוא 90% מההצלחה!הזינוק שלך היה גרוע!את זה זה צריך ללמד,איך לא לעשות מה שהיא עשתה!

23. הודעהסיכוי אחרון למדליה:נטע ריבקיןהודעה שנקראההודעה נעולה נטע ריבקין  | 08/08/12 | 09:28

תפסיקו להגיד שאין מדליה לישראל לפני שכולם התחרו!!!!!!!

ובטח לפני שמישהי שזכתה במדליית ארד הופיעה או קבוצת ישראליות שהגיעו מקום 6 בייג'ין! פשוט מרגיז!

24. הודעהמה עדיף ראש לשועלים או זנב לאריות?הודעה שנקראההודעה נעולה אפי הנמר  | 08/08/12 | 09:29

לדעתי לא זה ולא זה. נכון שהאולימפיאדיה מבחינת הרמה זה הדובדבן שעל הקצפת ובגלל זה מסתכלים על מה שהמשלחת עשתה רק כ"אכזבה". אותי זה לא משכנע ולדעתי זאת לא אכזבה זה כישלון חרוץ! שטילוב, ארליך/רם ובמיוחד קורזיץ הפסידו קודם כל לעצמם לפני שהפסידו ליריבים שלהם. אסור שדברים כאלה יקרו ועשיתי את המקסימום זה אחלה תירוץ. חולקו יותר מ1000 מדליות, 1 לא יכולנו להביא הביתה? אפילו מדינות כושלות  מבחינה ספורטיבית באופן יחסי הביאו מדליות. שורה תחתונה  עוד פאדיחה אדירה של הספורט הישראלי ולא אני משש לא בטטת כורסא ולא סתם אוהב לקטול  . זאת ביקורת אובייקטיבית

25. הודעהאי אפשר להעריץ אף אחד מסיבה אחת בלבד , התקשורתהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד   | 08/08/12 | 09:31

התקשורת שאת חלק ממנה יצרתם צפיות לא הגיוניות , הפכתם כל ספורטאי לסלב ובעיקר כדורגלנים שהם הזן הנחות של הספורט שלנו.

שמתם להם משקולות של טון על הגוף ואח"כ רצתם לחתוך אותם שהם נכשלו.

בואי אני יספר לך משהו , ספורט זה חינוך. זה לדעת לקבל הפסד ולהעריך עבודה קשה , לכבד את היריב שלך ולהיות סבלני וסובלני. בדיוק בגלל זה צריך להשקיע בספורט ולא משום סיבה אחרת. ספורט = חינוך. התקשורת של היום מחנכת בדיוק לערכים שונים ממה שספורט מייצג.

למה אנשים מעריכים את אריק זאבי ? בגלל הדרך שלו ולא בגלל תחרות ספיציפית.

אותו דבר לי קורזיץ ואלכס שטילוב. הדרך שלהם , דרך הביטוי שלהם בתקשורת ברגעים קשים באמת. ספורטאים הרבה יותר גדולים מהם כשלו ברגע האמת באולימפיאדה הזאת!

זה ספורט וזה תחרות וקורה שנכשלים. בגלל זה הספורטאים ממשיכים הלאה אבל התקשורת נשארת בכשלון.

26. הודעהלמה כל הצביעות הזו?הודעה שנקראההודעה נעולה גיל  | 08/08/12 | 09:31
כמה פעמים במהלך הארבע שנים האחרונות ערוץ חמש והתקשורת בכלל סיקרו והתענינו בלי קורזיץ ובענף השייט?לי קורזיץ היא ספורטאית למופת ואישיות מדהימה וזה כשלעצנו נותן דוגמא לילדים ולא המדליה עצמה

27. הודעהמאיה התבלבת חמודההודעה שנקראההודעה נעולה הכתובת היתה על הקיר  | 08/08/12 | 09:31

איך בן אדם הופך לסמל? ע"י זכייה במדלייה . איך זה קורה? רק כי ממש רוצים? לא, כישרון אימונים וההשקעה!!!!! מה את מתפלאת? ברור לכל אזרח במדינה של ביבי שאנחנו הולכים אחורה ולא קדימה. המצב פה באמת חרא, דור שלם של אנשים נהנתנים הרסו את המדינה היפה שקיבלו ובתאוות בצע הרסו את כל מה שטוב בחיים.

(_שמיר דחה מליארדים למען העלייה הרוסית מהאמריקאים תמורת יציאה מהשטחים ,סרב, רבין - היחידי עם אומץ,הרוח הדתית רצחה אותו, ביבי - כולנו יודעים מי זה ביבי , קשקשן ימכור את אמא שלו למען יום בכסא, ברק- אבד כל קשר למציאות, אמא שלו ישנה בצריף בקיבוץ והוא מסתכל עלינו ממגדל בבל מחפש טילים מאיראן עלק, שרון ואולמרט- ראשי ממשלה טובים ואמיצים אבל שני גנבים קומבינטורים , לא ראויים לשום תפקיד ציבורי מבחינה ערכית, שוב ביביהו הגנב והבא כנראה ליברמן שיביא לסוף)

העיקר שיוכלו לשבת באולמפיאדה בתא כבוד עם המליארדרים החברים שלהם ולספר להם שהם עזרו לספורט הישראלי. מישהו מוכן להסביר למה לא שלחו עוד גולש אבל לשלוח את לימור לבנת לעשות בושות בטקס שולי שאף אחד בעולם לא רצה לערוך ( לצערי זה המצב כל העולם שונא אותנו אנחנו עם כובש). 

קיצר המצב היחידי בו נזכה שוב במדליה הוא כאשר הרבנים יחליטו שספורט זה חשוב

28. הודעהקשקוש!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה Per sempre solo INTER!!!!  | 08/08/12 | 09:32

29. הודעההלו ילדה יצאת מדעתך?????הודעה שנקראההודעה נעולה יוספוס  | 08/08/12 | 09:34

קצת פרופורציות  מה משתתפים באולמפיאדה רק כדי לקחת מדליה???לפי מה שאת חושבת אז בארץ  הילדים לא צריכים לשחק כדורגל כי אף פעם לא זכינו  בכלום

30. הודעהמעולם כותרת לא הלמה פחות את תוכן הכתבה. מה קורה?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דורון חצי פינה  | 08/08/12 | 09:35

31. הודעהולמה קשקוש?הודעה שנקראההודעה נעולה Per sempre solo INTER!!!!  | 08/08/12 | 09:38
כי למען עתיד וורוד צריך להשקיע כסף ומתקנים בילדים ובנוער- ככה נביא הישגים , רק ע״י חינוך לספורט. צריך לזרוע, לטפח ורק בסוף לקצור את הפירות! למרות שאצלנו במדינת החאפר תמיד ינסו לקצר תהליכים- בעניין זה אין קיצורי דרך על אף ההישגים האקראיים של המדליסטים בעבר (וכבודם במקומו מונח) . גל הביקורת האחרון בארץ רק מראה כמה רקובה ומוטעית המחשבה/ידיעה בנוגע לחינוך-ספורט-הישגיות, או בעצם כל המחשבה... נ.ב - אם באסון עסקינן, אני יותר ממודאג לגבי עתיד הפרשנות בארץ נוכח הרמה הירודה כיום...מי ישמש להם מודל?...

32. הודעהתמשיכו לקדם את הכדורזבל והשערוריות,זה המחדל האמיתיהודעה שנקראההודעה נעולה לירןג  | 08/08/12 | 09:38

מאות מיליונים מושקעים בכדורגל הישראלי המחריד,אצטדיונים בנתניה,פ"ת נבנו בתקציבי ענק...20000 מקומות ישיבה שבתכלס במשחק ליגה ממוצע באים 1000 איש.

המחדל הגדול הוא שלכם,העסקנים,יושבי הוועדות המחליטים לאן הכסף יזרום!תתחילו לסקר את הספורטאים האולימפים במהלך ה-4 שנים ולא להזכר בהם רק במשחקים עצמם,פעם ב-4 שנים!

את מיליוני השקלים תעבירו לבנית מכון וינגיט מחדש,חינוך טוב,טיפוח תרבות ספורט שתוביל לכבוד הדדי,השגיות והישגים בעתיד.

מבחינתי כספורטאי,כל ספורטאי המשלחת הם אדירים ועם מדליה או בלי,זה הספורט במיטבו,בהצלחה או בכשלון!

תחשבו על זה!!!

לירן

33. הודעהלא מעניין לקרואהודעה שנקראההודעה נעולה סולידי  | 08/08/12 | 09:38

לא שווה קריאה... מספיקה הכותרת כדי להבין כמה מאיה רונן לא מבינה על מה היא מדברת

ופשוט מצטרפת לקולגות שלה (עאלק פרשנים)  מהרמה הנמוכה, בביקורת על ספורטאים באשר הם.

פשוט חבל שדור חדש של "אנשי תקשורת בספורט" לא מצדיק את הטייטל

34. הודעהתתביישי לך לי- הרסת גם את הילדים שלנוהודעה שנקראההודעה נעולה עבדאללה פתחי  | 08/08/12 | 09:39

אני מלא בושה.. מה אני יגיד לחברים שלי מחברון ומג'לג'וליה? עוד פעם המשלחת של המדינה שלי חזרה בלי מדליה והכל בגלל החצי גבר/חצי אישה הזאת! מזה אדון/גברת לי קורזיץ'? מזה?! אין בושה?! ככה מפסידים? פשוט לוזרית חסרת אופי..

עכשיו תקחי לך הפסקה ארוכה, תאכלי קצת עשב וחרקים מתים ותתחילי בעבודה החדשה שלך כרועה צאן בדואי בדרום !

35. הודעההילדים מעריצים את נחמן מאומן וליברמןהודעה שנקראההודעה נעולה אלופי העולם במטקות  | 08/08/12 | 09:39

אתמול שרצתי בטיילת בתל אביב ראיתי מלא ילדים ערסים רוקדים על גג של טרנסיט של חבדניקים באמצע הכביש

היתה מוסיקת טרנס חזקה ממש , כולם ממש שמחו בעיקר כל התיירים שצילמו אותם, כולל השוטרים שעמדו 50 מטר  משם וחילקו דוחות ולא חשבו שאולי זה לא חוקי או אפילו מסוכן

מי שמאמין לא מפחד!!!!! לנו יש את מלך העולם וליברמן( שליחו עלי אדמות)

מדינה של ערסים ופרחות יכולה להביא מדליה בשש בש ( אחלה ספורט ) ומטקות.

מאיה תפתחי את העיניים ותביני שאנחנו מזמן המיעוט

36. הודעהגברת מיה רונן הנכבדתהודעה שנקראההודעה נעולה חן   | 08/08/12 | 09:39
לצערי ולצער כולנו ישראל לא חזרה עם מדליה מלונדון. ואני חושב שטוב שכך כי ב20 שנה האחרונות תמיד גרדנו מדליה. וגרמנו למדינה שלמה שיש לנו תרבות ספורט. אז פה הטעות ספורטאי ענק כמו שטילוב גר גר עם הוריו. ההורים של אריק ממנים את טיסתם ללונדון מכיסם. וגם הערוץ שלכם נזכר לעדכן אותנו על הספורטאים חצי שנה לפני האולימפיאדה. בתור חובב ספורט מושבע. אני שמח שישראל חזרה ללא שום מדליה אולי איכשהו מישהו יחליט שצריך להשקיע קצת יותר בכל ספורטאי.

37. הודעהמתאמן גימנסטיקה תקראוו !!הודעה שנקראההודעה נעולה calisthenics  | 08/08/12 | 09:44

אני מתאמן גימנסטיקה כבר שנתיים כמעט אני אוהב את זה מאוד וזה חשוב לי.

מה שמעצבן אותי מאוד זה שכדי להתאמן על כל מיני תרגילים שקשה ומפחיד לנסות אותם שאתה בלי מאמן מוסמך או מקום להתאמן בו שקרוב אליך .. 

אז הלכתי לויינגייט (דרך אגב אני גר באשדוד) שעתיים נסיעה , אני גם לא הכרתי את המקום אז הייתי צריך להסתובב שם הרבה מאוד זמן כדי למצוא את המקום שחיפשתי של האלתטיקה .. 

אני רק מקווה שמישהו בעל סמכות בנידון יראה את הדבר הזה ויעשו עם זה כבר משו ויבנו מקומות במיוחד בשביל זה , ואז אולי יהיה לנו עוד אלכס שטילוב שבעצם כן יקח זהב !

38. הודעהבגלל הכותרת שלכם לילדים אין את מי להעריץ......הודעה שנקראההודעה נעולה אבי  | 08/08/12 | 09:44

במקום להעריך את הספורטאים ולהסביר לילדים שא עוסקים בספורט כמה קשה זה להגיע לאולימפיאדה וכמה צריך להעריץ את החברה האלה ששלחנו ... הרי לי קורזיץ ואריק זאבי שניהם אלופי עולם הם כבר הוכיחו שהם ניצחו אז בספורט כמו שצריך לחנך את הילדים שלנו צריך להבין שלא תמיד הכל הולך ...וצריך גם לדעת להתמודד עם "כישלון" מה שבטוח שעם כותרת כמו שרשמתם בטוח שאף ילד לא ירצה להתמודד עם כישלון מפחד שיסקלו אותו .

אז במקום שהתקשורת תייצג את העם ותהיה האבא והאמא שמלטפים את הספורטאים אחרי שלא הצליחו אתם באים ותוקעים עוד סכין בלב שגם ככה שבור אצלהם כמו שנוכחנו לדעת..

פעם הבאה תשקלו מילים אפילו אם זה רק לכותרת כי בתור אנשי תקשורת אתם יודעים איזו משמעות יש לכותרת .... 

39. הודעהלהיפך! יש הרבה !הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אסף  | 08/08/12 | 09:46

40. הודעהכתבה טיפשית ושגויההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יוסי  | 08/08/12 | 09:46

41. הודעהזה ממש לא נכון ..הודעה שנקראההודעה נעולה מורן  | 08/08/12 | 09:57

הערצה לא חייבת להגיע מהישג כזה או אחר, ילדים יעריצו את הנחישות את ההתמדה ואת עצם ההגעה למעמד אולימפידה שלא נדבר על גמר אולימפי !

42. הודעהאיפה טעינו ומה לא הבנו ? הודעה שנקראההודעה נעולה איצקו  | 08/08/12 | 09:59

כמה ספורטאים שלנו יצאו לאולימפיאדה ? 36/38 ? לפחות על ראשם של 6 מהם קשרו כתרים ועל צווארם תלו מדליות - עוד לפני שדרכו בנתב"ג בדרך ללונדון . ההבדל בינינו לבין מדינות אחרות ששלחו נציגים לאולימפיאדה וציפו מהם להישגים , הוא שאצלם הם אכן עמדו בציפיות ונשאר רק לנחש כמה מדליות הם יביאו - בעוד שאצלנו מתעסקים עכשיו במי אשם ולמי יש יותר תירוצים . אין ספק שצומחים לנו כשרונות בעלי פוטנציאל גבוה , בענפי ספורט שונים וברמות הגבוהות . אבל אותו ספורטאי מחונן שמתאמן ומתפתח בארץ , הוא לא אותו ספורטאי שעושה בדיוק את אותו הדבר בסין , ביפן , ברוסיה , בארה"ב . למה ? כי באותן מדינות משקיעים בו יותר , נותנים לו את התנאים המקסימליים לאימונים , מאמנים אותו מקצוענים שלא מתעסקים בשטויות , מקנים לו ערכים ומשמעת ברזל . ופה ? השייטים קונים ציוד על חשבונם , המתעמלים משלימים הכנסה בעבודות נקיון , לשחיינים אין ספונסרים , האתלטים רצים בלי נעליים וכולם כולל כולם נאלצים להתמודד עם איגודים חובבניים ועסקנים בשקל . פלא שבלונדון התרסקנו ?? 

43. הודעהלעזאזלהודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 08/08/12 | 10:00

אולי היה לילדים את מי להעריץ אם התקשורת לא הייתה מפמפמת לכולנו שכל דבר חוץ ממדליה הוא כשלון צורם, אכזבה מרה, משהו שצריך לבוז לו.

מקום שישי בגמר התעמלות? מקום שביעי בגמר שחייה? ספורטאים עם מורשת מפוארת כמו אריק זאבי או אנדיוני? לא, כנראה שאי אפשר להעריץ אותם כי הם הפסידו הפעם...

44. הודעהמאיההודעה שנקראההודעה נעולה בני  | 08/08/12 | 10:01

מה זאת אומרת היינו חייבים להביא מדליה? ניסינו ולא הצלחנו, מה האסון פה? מישהו הבטיח לנו מדליה בכל אולימפיאדה? נא לרדת לקרקע. הלוואי שהאסון שלנו היה בספורט. לצערנו זה קורה בחיי אדם

45. הודעהיום יבוא ומאיה רונן תסיים את תפקידה בערוץ הספורטהודעה שנקראההודעה נעולה איתי  | 08/08/12 | 10:09

ואז סוף סוף נוכל לראות את כל מהדורת חדשות הספורט

או לצפות במהדורה של 19:00

46. הודעהמאיה רונן -לילדים אין את מי להעריץ בגלל התקשורת!! הודעה שנקראההודעה נעולה אלעד  | 08/08/12 | 10:19

אם במקום לדבר על כל ספורטאי שלא בדיוק ענה על הציפיות ממנו ככישלון התקשורת היתה צריחה לשבח את הספורטיאם שהצליחו להגיע למעמד הזה ולמרות ההכזבה המסויימת שיש צריך כמו שאמרת להבין שילדים רואים מקשיבים וכידי שיותר ילדים התעניינו בספורט כזה או אחר צריך למתן את התקשורת.האמת וואלה נסחפתם קורזיץ או מסקיוטה או אליס שלזינגר ושאר חברי המשלחת הם נתנו הכל ועשו את כל מה שהם יכלו באותו היום(פרט לזאבי שבאמת לא היה לו זמן לעשות משהו) ומה לעשות לפעמים מנצחים אותך אין ספורטאי שזה לא קורה לו(גם את פלפס הגדול ניצחו) ולפעמים תועים ונופלים אבל צריך להבין שאנחנו בני אדם וזה קורה(גם אוצ'ימורה הפנומן הגדול נופל) אז מי שמגדיר ספואטאי כזה או אחר ככישלון זה התיקשורת ! הספורטאי הוא לא כישלון..אז אל תבואו בטענה שאין לילדים את מי להעריץ! כי היחידים שאשמים בזה זה התיקשורת!..איך אתם רוצים שהילדים יעריצו מישהו שאתם חזרים שוב ושוב שהוא כישלון?!

47. הודעההאמת כואבת , בגלל זה אתם לא מעלים טוקבקים..הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד   | 08/08/12 | 10:19

48. הודעההבעיה התקשורתהודעה שנקראההודעה נעולה יוני  | 08/08/12 | 10:23

הבעיה האמיתית היא התקשורת. שחושבת שמדליות זה מה שחשוב. כמה הדרדרנו???

הילדים עדיין יכולים להעריץ את לי קורזיץ! ועדיין להעריץ את אריק זאבי! 

למה?

כי מה שחשוב זה הדרך ולא התוצאה!!!! וזה מה שילדים צריכים לדעת!

מספיק עם כל התאוות החומריות שמסתובבות ברשת ובעולם וחדרו כבר לספורט שלנו

כל הזמן מדברים על מדליות, מדליות, מדליות, לישראל אין מדליה אולימפית, חאלאס!

קחו את החיים בקלות! לגבי דבר אחד אני כן מסכים עם מליניאק (למרות שלרוב אני לא). הפכנו לעם שלא סובל דחיית סיפוקים.

המדליה הזאת הייתה עושה אותכם אנשים יותר מאושרים? באמת? אחרי שבוע הייתם זוכרים את זה?

49. הודעהאז לכי תביאי נראה אותך עם כל המקלות שישימו לך בדרךהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דן  | 08/08/12 | 10:27

50. הודעהברגע שישתנה סדר עדיפויות תקציבי רק אז אולי נתקדם הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רן  | 08/08/12 | 10:28

51. הודעהמגזימה, הכותרת עושה חשק שלא לקרוא את הכתבההודעה שנקראההודעה נעולה ד"ר קובי שיצ  | 08/08/12 | 10:30

כותרת פרובוקטיבית 

52. הודעהאחחח מאיה רונן פיספסת נקודה חשובה מאוד הודעה שנקראההודעה נעולה   | 08/08/12 | 10:31

הדבר של הערצה וקידום הספורט בכלל לא קשור לזה שמשלחת ישראל לא הביאה מדליה, אלא הכישרון שבפנים לא מספיק טוב אחר כך נדבר על שאר הגורמים שהופכים ספורטאי גדול למה שהוא, למה? כי הוא יודע להכין את עצמו נפשית למסלולים המאתגרים והכואבים באמת שהוא מכוון לעצמו שעלולים לחשל אותו!!! וזה טוב מאוד, כמה שספורטאי יידע לעבור מכשולים ומשוכות קשות בחייו הוא יידע יותר להקשיב למאמן, ולבצע את המטלה כמו שצריך!

53. הודעהבאמת מותר לנו לבקר?על סמך מה?הודעה שנקראההודעה נעולה לא שייט ואת/ה?  | 08/08/12 | 10:40

 

ערן היקר

אני לא מחפש ל"רדת" עלייך או להשפיל חס וחלילה , אך האם אתה מתחום השייט? היית פעם שייט ? אני לא.

 

לכן אני לא יכול לנתח ולהסיק מסקנות על סמך 10-11 שיוטים מצפיה בטלוויזיה וקריאה באתרי אינטרנט שלא בקיאים בענף (בלשון רחומה )  

 

דבר אחד אני יודע : ציפיותיה של "תקשורת הספורט הישראלית " לא נבעה מניתוח מקצועי אלא מפופוליזם זול וזנותי שמנסה לגרום לנו הצופים להיכנס לאתריו הן באינטרנט והן בטלויזיה ככל האפשר מתוך אשלייה אכזרית (בעיקר לספורטאים חסרי האונים ) שמעצמת הספורט הישראלית מביאה 4 מדליות ואולי אף יותר

בדוק עם עצמך , למה אתה,אני וכל חובב ספורט נחשף בשבועות/חודשים האחרונים ותגלה שהיינו ת-חת שטיפת מוח של אצבעות קלות על המקלדת של אנשים אימפולסיבים, מיניפולטיבים שכתבו כסוכן מכירות של מוצר שלא הומצא - "הבטחה למדליה אולימפית " .

 

כאשר שלא במפתיע ספורטאי ישראל התמודדו , הפלא ופלא נגד ספורטאים אחרים שהצליחו יותר מהם מסיבות כאלו ואחרות (והיו רבים שהצליחו פחות מספורטאי ישראל ( - סוכני מכירות "תקשורת הספורט הישראלית " הטילו את כל הרפש שבפיהם על נושאי דגלנו - הם אלו שגזלו מדליות - פטפטני הספורט לא ספורטאי ישראלץ

54. הודעהאת ככ טועההודעה שנקראההודעה נעולה את טועה  | 08/08/12 | 10:40

את לי קורזיץ, אריק זאבי, גל נבו, שטילוב וטומרקין ראוי להעריץ עם או בלי מדליה, ההתמדה, הנחישות, הרצון, העבודה הקשה בתת תנאים היא דוגמא למופת ומודל להערכה והערצה!! מדליה לא היתה משנה כלום!!

55. הודעהמגניב לאללההודעה שנקראההודעה נעולה מגניב  | 08/08/12 | 10:51

איזו אולימפיאדה מגניבה, רק חבל שאנחנו פחים

56. הודעהלילדים יש מודל לחיקוי וזאת את!!!!!(:הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ישראלי  | 08/08/12 | 10:54

57. הודעהמגניב ליהודעה שנקראההודעה נעולה שימי  | 08/08/12 | 11:00

חח היא נראית כמו צב נינג'ה

58. הודעהמאיההודעה שנקראההודעה נעולה אנונימי  | 08/08/12 | 11:04

היי מאיה, אל תקשיבי לכל מה שקורה פה !

59. הודעהלילדים אין מי להעריץ בגלל התקשורת.....הודעה שנקראההודעה נעולה עידו  | 08/08/12 | 11:07

אחת המשלחות העלובות ביותר שהגיעו לאולימפיאדה.

הכל נמדד במדליות אצלכם ולא בהישגים אישיים, אין פרגון על מאמץ,הכל שחור, מאכזב ונחשב לכישלון אז איך יעריצו הילדים דבר כזה. 

הסיקור והכותרות הם הכישלון האמיתי כאן כל הכבוד לספורטאים שעמלו קשה להגיע למעמד!!!

מקווה שיהיה להם הרצון הכוח ותמיכה ראויה להגיע לריו ולהשתפר.

60. הודעהאיך דברים כאלו בכלל קשורים לאולימפיאדה הודעה שנקראההודעה נעולה מה הקשר  | 08/08/12 | 11:08

אלוהים ישמור

61. הודעהדי עם השטויות האלוהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה לילדים  | 08/08/12 | 11:18

62. הודעהממתי מעריצים בכאלה ענפים?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ALLIGATOR  | 08/08/12 | 11:31

63. הודעהאסון ?!הודעה שנקראההודעה נעולה עוף בגריל  | 08/08/12 | 11:42
יא ילדה שמנמנה ולא חכמה

64. הודעהדי כבר, נמאסהודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 08/08/12 | 11:43

מכל הקשקשת הזאת על אסונות וטרגדיות. לכי למדינות עולם שלישי, או אפילו לשכונת מצוקה הקרובה לביתך ותראי מה זה אסון. אפשר לחשוב, אז לא הביאו מדליה- סה"כ הביאו מספיק כבוד, מספיק עם כל הברברת הזאת על מדליות שמדליות, למי זה איכפת

65. הודעההבעיה של הספורט הישראלי זה צה"להודעה שנקראההודעה נעולה   | 08/08/12 | 11:47

כל דור, אנו שולחים את מיטב תוצרת הארץ להתגייס לצבא. תחשבו באילו תחומים, אותם חיילים קרביים שמתגייסים ליחידות קרביות ומובחרות, היו יכולים להצטיין? יש כישרון עצום בחיילי צה"ל, הרבה חיילים שבאופן טבעי נולדו עם כישורים פיזיים נעלים אך הם מבזבזים את כושרם בצבא וגם ככל הנראה מסיימים את שירותם פצועים וחבולים, רובם לא יכול לחזור או להתחיל ספורט תחרותי בעיקר מאחר ושנות האור של כל ספורטאי מתפתח הינו בתחילת שנות ה 20. 



עוד נדבך חשוב - תקציב הביטחון. במקום להחזיק נגדים לא מועילים לאף אחד, פנסיות עתק לקצינים, לבזבז עשרות אלפי שקלים לכל שעת טיסת אימון לחיל האויר, בניית "גדר ביטחון" בגבול המצרי/לבנוני/גדה מערבית, והשקעה לא הגיונית במפעל ההתנחלויות, יש להסיט את אותם כספים לתמיכה בספורטאים, השקעה במתקנים וטיפוח הנוער. 



אני משוכנע שכל התגובות הנלהבות כאן ישללו את דעתי, ויזכירו לי שללא צבא אין מדינה לייצג וכן הלאה. וזאת לא הנקודה. אני פשוט טוען שאם לא היינו מדינה משוסעת במלחמות וקונפליקטים, מדינה בעלת שחיתות פוליטית בכל הדרגות, אם לא היינו שמים את צה"ל בדרגת קודש הקודשים אז היה לספורט טיפה יותר סיכוי להגיע להצלחות. עד אז, אין לנו מה להתלונן בכלל.

  תגובהמבין את הנקודה שלך,אבל צריך לנסות להסתדר עם מה שישהודעה שנקראההודעה נעולה יובל  | 08/08/12 | 12:51

זה נכון מאוד שהצבא הוא מחסום להתפתחות ספורטאי, ואני בטוח שאם נקח אפילו 10 אחוז מהחבר'ה שהולכים לקרבי (לאו דווקא יחידת עילית), נצא עם מספר לא מבוטל של "ספורטאים אולימפיים". וזה עוד בלי לדבר על הנשים שגם להן השנים האלה קריטיות להתפתחות קריירה ספורטאית.

אבל אנחנו חיים במציאות מסויימת, הלוואי והיינו יכולים לשים את הכל בצד ולהתרכז בהישגיות ובדברים שטובים לאדם - ספורט. אבל זו אינה המציאות, צריך לנסות להפיק ממה שיש את המיטב.

אני מקווה שנדע עם המשאבים המעטים, וכמות האנשים הקטנה יחסית למדינות לבנות כמו שצריך את הבסיס הזה, כי ביננו - הכל מתחיל בילדים, מי שהגיע לגיל 18 ויש לו פוטנציאל לגדולות, יוכל לקבל את ההזדמנות. צריך להתחיל את הספורט בגיל צעיר 6-9 והכי חשוב בצורה מקצועית. אם לא נהיה מקצוענים, כלום לא ייקרה.

מקווה שנדע להשתפר.

66. הודעהיופי. שימצאו עבודה שמכניסה כסף במקום לחיות על הציבורהודעה שנקראההודעה נעולה דודי  | 08/08/12 | 12:02
דוא''ל:rachmoney@walla.com

יופי. שימצאו עבודה שמכניסה כסף במקום לחיות על הציבור

67. הודעהלמיה רונן הודעה שנקראההודעה נעולה l.barca  | 08/08/12 | 12:08

לפי ההשקפה שלך אנחנו צריכים קודם כל ספורטאי שיזכה בכל סוג של ענף ספורט ואולי אז יהיה לנו סיכוי שילדים ירצו גם להתחרונות באותו הענף  , כי אני לא מאמין שילד שמתעניין באומנויות לחימה יזיז לו  אם יש לנו מדליה בגלשני רוח .

בנוסף במדינה שלנו כדי שמשהו באמת יזוז צריך כישלון רציני בכדי שאנשים יתחילו להפנים שצריך לבנות קודם יסודות ולא ליפות דברים ....

וחברה אין לבוא ושלחוט את הספורטאים שלנו , אם כל הכבוד הכשלונות קורים בכולם העולם לדוגמת הסיני בריצת המסוכות וכו וכו אבל אותם המדינות מגבות על כך עם כמות רבה של ספורטאים איכותיים .

לסיכום רמת הציפיות בארץ היא דבר שאין שני לו בעולם , חברה שם המשחק הוא כסף !!!

אם לא נשקיע לא נראה תוצאות וזה הכל ! 

68. הודעהמאיה את גונבת דעתהודעה שנקראההודעה נעולה תום  | 08/08/12 | 12:10

את תמיד נוגעת בנושאים הכי זולים , הכי שוליים, שלא נדבר על לא נכונים, רק מחפשת את הרע, ולעולם אינך מדבר בצורה ענינית. אולי אם תתחילו לפרגן לספורטאים ולא לרדוף אחרי תארים ומדליות כמו צמאים לדם, אלה להעריך הישגים כמו גמרים אולימפים, ואפילו שיפור שיא אישי...

אתם יודעים מזה לשפר שיא אישי באולימפיאדה? זה אומר שהספורטאי בא מוכן בכל כולו ואף יותר....אבל אצלנו לא יודעים להעריך ספורט, הכל תארים ושורה תחתונה. השורה התחתונה זה העיסוק בספורט והתרבות שמתפתחת ממנה...

69. הודעהאין צורך להשקיע עוד בספורטהודעה שנקראההודעה נעולה ריאלי  | 08/08/12 | 12:16

אנחנו מדינה קטנה..

ענייה.. עם צרות בלי פרופורציה..

למה אנחנו צריכים להשקיע בספורט?? בשביל גאווה לאומית??

כנראה שמדע - טכנולוגיה - פיתוח - מוחות - עסקים .. כנראה ששם נמצא גאווה.

אין סיבה להשקיע עוד בספורט, זה כנראה לא יעזור ובכל מקרה לא נהפוך להיות מעצמת ספורט.. וגם.. יש לנו דברים חשובים יותר להשקיע בהם!!!!!!!!!!

שלא יהיה ספק - אני אוהד ספורט מושבע

70. הודעהכתבה גרועה ביותר ואני מסכים עם רוב הדעות שמתחתיהודעה שנקראההודעה נעולה איתי  | 08/08/12 | 12:22

מאיה היקרה את לא מבינה שבמשך 20 שנה לקחנו כל פעם מדליה אחת או שתים וזה לא קידם את הספורט לשום מקום. הבעיה היא ממש לא בספורטאים הבעיה היא מסביב בכל היחס לספורט ההישגי,תשתיות מתקנים תקצוב והכי חשוב(ופה את נכנסת לתמונה) חשיפה. 

אם אתם התקשורת תדברו על אותם ספורטאים יותר תפרסמו אותם תעשו כתבות צבע וכ"ו כך לילדים יהיה את מי להעריץ. הבעיה שכל מה שמעניין אותכם בארץ זה הכדורגל הרקוב שלא מביא אף הישג אבל מקבל את מלוא החשיפה ואת רוב הכסף. לו הספורטאים שלנו היו מקבלים רבע מהחשיפה ומהכסף שמקבלים הכדורגלנים אני בטוח שהם היו מביאים השגים

71. הודעהתגובה למאיה רונןהודעה שנקראההודעה נעולה יהודה  | 08/08/12 | 12:35

גברת רונן היקרה, חוסר הבנתך הבסיסית את המתרחש אצל הספורטאים, עד לפני יומיים הערכתי אותך רבות ככתבת ספורט אבל לאחר הראיון עם שחר צוברי, שבתחרות הזאת לא הצליח להביא את עצמו לכדי מיצוי בגלל שיטת המבחנים ובעיקר תזמונם (גילוי נאות, אני אוהד את נמרוד משיח) והשאלה הכי אינטיליגנטית שהצלחת לשאול אותו בסוף התחרות היא עם יש לו מה להגיד לנמרוד משיח, שישב באולפן, הינה עיתונות צהובה ותו לו, שאלה כה לא רלוונטית שנועדה להצית סכסוך מחדש, לא מתעסקת בספורט ובספורטאים אלא רק במציצנות שלך.

לנושא הבא שכתבת עליו בחוסר הבנה היא המודל לחיקוי, אני  בטוח שמסתובבים היום ברחבי מושב מכמורת בכלל ובמועדון השייט המצויין שפועל במושב עם מעטה קשיים בלתי רגיל ועסקנים שמנסים להרע  ולהזיק, לפחות 150 ילדים שמעריצים את לי (ואת נמרוד) וראו במו עיניהם איך ספורטאית שהייתה בשיאה (זכייה באליפות העולם ב 2003) הידרדרה לתחתית התהום הספורטיבית (פציעה נוראית, שלא חשבו שהיא תוכל ללכת אחריה, לאחר כישלון בהעפלה לבינג'ינג ופרישה) וחזרה לפסגת העולם (שתי זכיות רצופות באליפות עולם), אם זה לא דמות להערצה אז מי כן. אני אשמח שהילדים שלי יקחו את קצה קצהו של ההבנה שגם אם נכשלים אפשר לקום על הרגליים להתאושש ולהמשיך הלאה למרות כל הקשיים.

כנ"ל לגבי אריק זאבי, אלכס שטילוב, נבחרת השחייה, הקליעה וכל הספורטאים שמשקיעים את כל כולם ללא כל תשתית ותמיכה ראויים, אני רוצה שהילדים שלי יהיו כאלה.

ולך הגברת רונן שלא באמת אכפת לך מהאדם או הספורטאי אלא רק מהתוצאה, נהיית פתאום אוהדת שייט וגלישה, איפה היית כשלי חזרה לגלוש אחרי הפציעה ובקושי הצליחה לעמוד על הגלשן? אני הייתי שם וראיתי את הנחישות והכאב בעיניים וכמוני גם הילדים. אבל את שבקושי יודעת איפה זה מכמורת, איך נראה המועדון, רצית לתפוס טרמפ על עגלת ההצלחה, את ושכמותך הכתבים, שפעם ב 4 שנים  מתהדרים בנוצות ההישג/מאשימים בהדהוד הכישלון, אתם לא מבינים את החיים של ספורטאי אולימפי ברמות האלה.

אני מבטיח לך שאת השידורים שלך יותר אני לא אראה.

  תגובהצודק !הודעה שנקראההודעה נעולה אוהד  | 08/08/12 | 13:08

כתבת יפה מאוד

72. הודעהמשקף בדיוק את ההרגשה שלי - תודה מאיה.הודעה שנקראההודעה נעולה יובל  | 08/08/12 | 12:39

בתור אוהד ספורט באופן כללי, ושחקן כדוריד מקצועי כמה שאפשר, הייתי רוצה לדעת איפה מתחילים להקים פה תרבות ספורט איתנה ויציבה ולא להתבסס על פנומנים פה ושם, שממנים את עצמם. קשה לי עם העובדה שלא זכינו במדלייה בלונדון 2012, אבל קשה לי יותר עם העובדה שאני לא רואה את המדליה שנקח בריו 2016...

73. הודעהמאיההודעה שנקראההודעה נעולה   | 08/08/12 | 12:55

מאיה זה לא נכון שאין לנו מודלים לחיקוי בספורט.

זה שמי שלא זכה במדליה אולימפית זה לא אומר שהוא לא מודל לחיקוי.

למשל:הסיפור של לי קורזיץ עצמה נכון היא לא לקחה מדליה אבל היא יכולה להיות אחלה מודל

לחיקוי על עבודה קשה ואהבה לספורט.

קורזיץ היא גם לא היחידה אפשר לקחת גם ספורטאים ישראלים אחרים.

למשל:אורי מלמיליאן שהוא מודל לחיקוי לאיך שחקן כדורגל צריך להתנהג ואיזה כבוד הוא צריך לתת לאחרים.

אפשר גם לקחת את הסיפור של אסתר רוט-שחמורוב שהצליחה בבאתלטיקה והגיעה לטופ העולמי גם ללא החומרים אסורים שלקחו נשים שהתחרו באתלטיקה באותה תקופה.

אפשר לקחת סיפורים של כל מיני ספורטאים מענפים שונים מודל לחיקוי וגם את הספורטאים שלנו בלונדון אפשר לקחת מודל לחיקוי כי הם התאמנו,השקיעו ועשו הכל בשביל להגיע למעמד הזה ולצערי במקום להגיד להם כל הכבוד על ההגעה למעמד כועסים כי הם לא הביאו מדליה אולימפית והופכים את השיגיהם לכישלון אחד גדול וזה חבל מאוד.

74. הודעהקורזיץ את המודל לחיקוי של הילד שלי ווינר כמוההודעה שנקראההודעה נעולה קיבוצניק  | 08/08/12 | 13:02

רק יותר חכמים

75. הודעהיש להשקיע בעסקנים חדשיםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עסקן המאה  | 08/08/12 | 13:18

המלצות גולשים בפייסבוק

כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ