$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו: 3:10 להולנד על זמביה ושוערת ב"ש

כדורגל נשים: האזל נלי ספגה עשירייה. ארה"ב הובסה 3:0

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.07.21 - 16:02

בווידאו: תקציר הניצחון של הולנד

יומיים לטקס הפתיחה של אולימפיאדת טוקיו, וניצני ספורט ראשונים כבר מופיעים מעל פני השטח: היום (רביעי), למשל, נפתח טורניר כדורגל הנשים - עם כמה נבחרות מעניינות ותוצאות מרתקות. במוקד, אלופת העולם ארצות הברית פוגשת את שבדיה, ברזיל מתייצבת מול סין - וגם הבריטיות יוצאות לדרך מול צ'ילה. הנה כל מה שקרה ביום המשחקים הראשון.

הולנד - זמביה 3:10
לא נעים. נבחרת זמביה והשוערת האזל נלי מהפועל באר שבע פתחה את הטורניר האולימפי עם תבוסה אסטרונומית ועשרה שערי חובה. נציגת ליגת העל הישראלית, שנאלצה להתמודד עם 23 בעיטות לכיוון שערה (מתוכן 13 למסגרת), לא יכלה מול ההתקפה הקטלנית של סגנית אלופת העולם.

מנגד, ההולנדיות נהנו מכל רגע. למעט הקושי בהתמודדות עם ברברה בנדה הנפלאה שכבשה את כל שלושת השערים של הזמביות, נבחרת האורנג' רקדה על הדשא במיאגי. ויויאן מיידמה (רביעיה) ולייקה מרטנס (צמד) הובילו את אחת הפייבורטיות למדליה אולימפית לשיוט קליל ולניצחון הגדול אי פעם בטורניר מול הנבחרת המדורגת במקום ה-103 בעולם.

סין - ברזיל 5:0
פתיחה קלאסית לסלסאו, שלא התקשו לקרקס את הסינים. במוקד עמדה מרתה הבלתי נגמרת, בגיל 35, שפתחה את הקונצרט כבר בדקה התשיעית, הוסיפה עוד אחד בדקה ה-74 שנתן את האות לחגיגה. דביניה קבעה 0:3 ממש באותה הדקה, אנדרסה דייקה בפנדל בדקה ה-82 וביאטריז השלימה את תוצאת המשחק בתוספת הזמן. הברזילאיות, שסיימו רק במקום הרביעי לפני חמש שנים בריו, ינסו לתקן את הרושם - וזה התחיל בצורה טובה. מרתה הפכה גם לשחקנית הראשונה שכובשת בחמש (!) אולימפיאדות רצופות.

צפו בניצחון של ברזיל >>

שבדיה - ארה"ב 0:3
לא כך רצתה אלופת העולם לפתוח את דרכה באולימפיאדה. האמריקאיות, שפתחו עם אלכס מורגן בחוד ההתקפה (מייגן ראפינו המתינה על הספסל), אמנם הגיעו למצבים - אך נכנעו לשבדיות, שפתחו עם שער של סטינה בלקסטניוס בדקה ה-25. החלוצה של האקן הוסיפה עוד שער בדקה ה-54, ולינה הורטיג (שחקניתה של יובנטוס) קבעה את התוצאה בדקה ה-72.

בריטניה - צ'ילה 0:2
גם הממלכה המאוחדת יצאה לדרך בכושר טוב, ונעזרה באלן וייט, החלוצה של מנצ'סטר סיטי, שכבשה צמד בדקות ה-18 וה-73. וייט בן ה-32 תנסה להוביל את הבריטיות להצלחה, בסה"כ בטורניר השני שבו הנבחרת משתתפת - בקודם, שנערך ב-2012 בלונדון, היא הודחה בשלב רבע הגמר.

צפו בהפסד של ארה"ב >>