$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עם זיק בעיניים: דולגופיאט ושטילוב דרוכים

צפו בדיווח של שליחתנו מירי נבו על אימון הפודיום בטוקיו

מירי נבו, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו
מירי נבו, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו  21.07.21 - 19:49

הדיווח של שליחתנו לטוקיו, מירי נבו, בווידאו שבראש הידיעה

קורונה או לא קורונה, את ההתלהבות של הספורטאים מהמשחקים האולימפיים שום נגיף לא יפחית. היום (רביעי) נערך אימון פודיום - כלומר, המפגש הראשון של המתעמלים עם המכשירים - בו כמובן לקחו חלק גם אלכס שטילוב וארטיום דולגופיאט, והזיק בעיניים שלהם העיד יותר מכל על הפרפרים בבטן.

שטילוב, עבורו זו תהיה השתתפות רביעית במשחקים האולימפיים הכריז: "ראיתי, הסתנוורתי ובכל פעם מחדש זה מרגש אותי". שטילוב ודולגופיאט נראו מצוין באימון, כאשר ישנם שני מתעמלים רוסים המועמדים לעלות לגמר הקרקע יחד עם דולגופיאט.

"מרגש מאוד, ברגע שנכנסתי לאולם בפעם הראשונה קיבלתי אווירה מצמררת. לא יהיה קל, אבל אני בטוח שנדע להתרכז בתרגילים ולחשוב רק על מה שיהיה אחרי התחרות", אמר שטילוב. "יש פה מתעמלים חזקים שעברו אליפויות עולם ואירופה ורואים שהם באים בביטחון ולא נרגשים יותר מדי מהמעמד".

"ארטיום מתחרה לראשונה במשחקים האולימפיים, למרות שיש לו כבר נסיון אולימפי כשלקח חלק במשחקים לנוער זה גם חשוב", אמר על דולגופיאט. "הוא עבר כבר הרבה אליפויות עולם, זכה במדליות ואני מניח שהוא יידע להגיע למשחקים בצורה טובה".

שטילוב יתרכז במכשירי  קרקע בלבד. "אני חושב שאם אעשה את התרגיל כמו שצריך, בלי שגיאות גסות, יש לי סיכוי לגמר", אמר שטילוב.

רוסיה, סין, ישראל ואוקראינה שובצו יחד בבית הראשון במוקדמות, שייצאו לדרך בראשון ב-4:00 שעון ישראל. צפו בראיון של שליחתנו לטוקיו, מירי נבו, עם אלכס שטילוב>>>