$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עוד פרק ביריבות: לקראת גרמניה - ברזיל

הסגל המסקרן של הסלסאו והדריכות בלבן. יוצאים לדרך

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.07.21 - 21:47
(GETTY)
(GETTY)

ברזיל נגד גרמניה - אין ספק שמדובר באחת היריבויות הספורטיביות הגדולות במילניום הנוכחי. גמר מונדיאל 2002, ה-1:7 ההוא של המאנשאפט בבלו הוריזונטה ב-2014 והתיקון של הסלסאו שנתיים לאחר מכן בריו. מחר (חמישי, 14:30, שידור ישיר ב-5SPORT), היריבות בין שתי המעצמות תגיע גם לטוקיו כאשר הן יתמודדו ראש בראש בבית 4.

  • חמישי, 14:30, שידור ישיר ב-5SPORT: ברזיל מול גרמניה במשחקים האולימפיים

בניגוד לזכייה הביתית ההיא בריו, הפעם לברזיל לא יהיה את ניימאר שהיה חלק מהסגל לקופה אמריקה, אבל מי שיוביל אותה יהיה לא אחר מאשר דני אלבס הוותיק שנרשם בתור אחד משלושת חריגי הגיל. יחד איתו נמצאים גם בלם סביליה (זוכת הליגה האירופית למקרה ששכחתם) דייגו קרלוס, חלוץ אברטון רישארליסון שהצטרף אחרי הקופה אמריקה וגם גבריאל מרטינלי, שנחשב לשחקן העתיד של ארסנל והכדורגל הברזילאי.

"המשחק הזה הוא קלאסיקה עולמית, עם היסטוריה נהדרת", אמר מאמן ברזיל אנדרה ז'ארדין. "לשתי הנבחרות יש כבוד רב אחת כלפי השנייה וינסו לשלוט במשחק. זה יהיה משחק מאוד שוויוני והפרטים הקטנים יכריעו".

בגרמניה, חריגי הגיל יהיו מקס קרוזה מאוניון ברליון, מקסימיליאן ארנולד מוולפסבורג ונדים אמירי של לברקוזן. המאנשאפט זכתה פעם אחת בלבד במדליית הזהב במשחקים האולימפיים במונטריאול 1976 - לפני 45 שנים - ומדובר בהופעה השנייה שלה ברצף אחרי שש פעמים בהן נעדרה מהמשחקים האולימפיים.

"כל השחקנים כשירים ומוכנים לצאת לדרך", הכריז מאמן גרמניה שטפן קונץ. "ברזיל היא נבחרת איכותית מאוד בעמדות ספציפיות ובאירופה, בניגוד לדרום אמריקה, אין נבחרות של עד גיל 23 כך ששחקני ברזיל משחקים אחד לצד השני לעיתים תכופות יותר". נדים אמירי הוסיף: "כולנו דרוכים למשחק הראשון, במיוחד שהוא מול ברזיל".