$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אפליקציה חדשה: לוח כל שידורי האולימפיאדה

כל הערוצים והשעות, כולל אפשרות לקבל תזכורות. הפרטים פה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.07.21 - 12:15
(getty)
(getty)

תגיות: טוקיו 2020

עם פתיחת המשחקים האולימפיים, חובבי הספורט יזכו בערוצי הספורט של ערוץ הספורט בעשרות שידורים ישירים מדי יום מכמות עצומה של אירועים. כמובן שהשידורים ישתלבו בין שאר אירועי הספורט שנערכים בימים אלה כמו גם בהמשך לאחר המשחקים האולימפיים. על מנת לרכז את לוח שידורי הספורט, הוקמה אפליקציה ייעודית לכך.

מאז תחילת שנות התשעים, שודרו בישראל שניים עד חמישה שידורים ישירים ביום. בסוף שנות התשעים גדלנו לחמישה עד שישה, בתחילת המילניום הגענו לעשרים, והיום עם מעל עשרה ערוצי ספורט, אנו זוכים לשלושים עד ארבעים שידורים חיים כמעט מדי יום.

הצבנו לעצמנו משימה - לרכז את עשרות השידורים באפליקציה אחת, לעדכן את לוח השידורים מדי יום ועד ארבעה-חמישה ימים קדימה, ואת הכל להציג באפליקציה חדשה - אפליקציית לוח שידורי ספורט. אנו מציגים עשרות שידורים מכל ענפי הספורט, כולל כל הענפים האולימפיים וכמובן משחקי כדורגל, כדורסל, טניס, כדוריד ועוד.

בחרתם שידור ואתם רוצים לקבל תזכורת? בגרסת האנדרואיד תוכלו לבחור לקבל עדכונים שעה לפני השידור, 10 דקות לפני השידור או עם תחילת השידור. ניתן לקבל עדכונים מכל השידורים, מכל הענפים בכל טווחי הזמן.

* לינק להורדה למשתמשי אנדרואיד
* לינק להורדה למשתמשי אייפון