$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלג'יראי פרש בגלל מפגש אפשרי עם בוטבול

פאתחי נורין, הג'ודוקא, סירב להתחרות במשחקים האולימפיים: "לא אלכלך את ידי"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.07.21 - 21:34

ריטואל שחוזר על עצמו מדי תחרות גדולה. יממה לפני פתיחת המשחקים האולימפים, הג'ודוקא האלג'יראי, פאתחי נורין, הודיע על פרישה מהתחרות בשל מפגש אפשרי מול טוהר בוטבול הישראלי. השניים היו עשויים להתחרות על המזרן בסיבוב השני בטוקיו.

נורין צוטט בכלי התקשורת במדינתו אומר: "אנחנו לא הולכים להרים את דגל ישראל ולא נלכלך את ידינו עם תחרות מול ישראלי". אמר בן יחלף, בכיר במשלחת האלג'יראית, הסביר את הסיבה לפרישה: "לא היה לנו מזל עם ההגרלה. הסיבה לפרישה היא בגלל שנורין עשוי לפגוש ישראלי".

התקרית הפוליטית לא אמורה להפתיע. בדיוק לפני שנתיים פרש נורין באותו סיבוב ובאותו מקום (טוקיו), ונמנע ממפגש עם טוהר בוטבול כשהוא ספג שריקות בוז מהקהל היפני. הישראלי המשיך וסיים במקום השביעי באליפות העולם.

בוטבול, שיחל את התחרות ביום שני הקרוב, יפגוש בסיבוב השני את הסודני מוחמד עבדאלראסול במשקל עד 73 קילוגרמים, שיעלה אוטומטית בעקבות פרישת נורין. אם יעבור את היריב שלו, הישראלי יפגוש את המנצח בין מגדיאל אסטרדה (קובה) לויקטור סטרפו (מולדובה).