$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

וונדר וומן: אבישג סמברג זכתה בארד

צפו: פתיחה מופלאה למשלחת שלנו בטוקיו 2020. לוחמת הטקוואנדו בת ה-19 (עד 49 ק"ג) הפתיעה וגברה על ילדירם הטורקיה בתום דרמה גדולה בדרך להישג שיא בענף. הישראלית עשתה זאת דרך בית הניחומים וקטפה את המדליה העשירית תוצרת כחול-לבן במסגרת המשחקים האולימפיים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.07.21 - 15:13

לא להאמין, הישג היסטורי חסר תקדים תוצרת כחול-לבן, כבר ביממה הראשונה של המשחקים באולימפיאדת טוקיו 2020. אבישג סמברג בת ה-19 זכתה במדלית הארד בענף הטקוואנדו ועשתה היסטוריה עם מדליה אולימפית ראשונה בענף.  הלוחמת הישראלית הפגינה קור רוח אדיר, כאשר בקרב על המדלייה היא ניצחה את רוקיה ילדירם הטורקיה (מדורגת 3 בתחרות) בתום קרב מותח במיוחד. בכך המשלחת הישראלית רושמת את המדליה הראשונה שלה והעשירית בהסטוריה של המדינה במשחקים האולימפיים.

  • גדולה מהחיים: אבישג סמברג זכתה בארד
  • סמברג: "מרגיש כמו חלום, האמנתי שזה יקרה"
  • "ילדת פלא": התרגשות ענק מזכייתה של סמברג
  • היו 10: סמברג הצטרפה לרשימה מפוארת
  • בקרב שהיה מותח עד השניות האחרונות, סמברג הראתה הרבה אופי, כשהצליחה להחזיר לעצמה את היתרון ממש ברגעים האחרונים. בסיבוב הראשון סמברג הציגה קרב אדיר, כאשר השיגה נקודות מארבע בעיטות לגוף ואחת נוספת לראש 8 שניות לתום הסיבוב, שהסתיים ב-2:13 לטובת הישראלית. בסיבוב השני הטורקייה פתחה חזק, אך איבדה נקודות לאחר צ'אלנג' לא מוצלח, למרות זאת נשארה בתמונה, היתרון של הישראלית הצטמק ל-9:16.

    בסיבוב השלישי קיבלנו דרמה שאין כמותה. הטורקייה נכנסה חזק לקרב עם שתי בעיטות לראש ו-3 לגוף והצליחה להפוך את התוצאה ל-19:21 דקה ו-22 שניות לסיום הקרב. למרות זאת, הישראלית הצליחה להתאושש ובעזרת בעיטה מדויקת לראשה של הטורקייה, החזירה לעצמה את היתרון 27 שניות לסיום. הקרב המותח הסתיים ב-22:27 וניצחון ענק לישראלית בת ה-19 ומעל הכל מדלית ארד יוקרתית כבר ביום הראשון של התחרויות באולימפיאדת טוקיו 2020.

  • כל החדשות, כל הישראלים, לוח התחרויות - היכנסו למתחם טוקיו 2020 
  • הדרך למדליה הייתה לא פשוטה. הישראלית ניצחה פעמיים והפסידה פעם אחת. בקרב מול טי קים טויין טרונג בבית הניחומים, סמברג הייתה בשליטה לאורך כל הקרב. את הסיבוב הראשון סיימה הישראלית ביתרון 0:6 אחרי שתי בעיטות אחת לגוף ואחת לראשה של יריבתה. סמברג המשיכה לשלוט גם בהמשך כאשר בעזרת 3 בעיטות נוספות (פעמיים לראש ואחת נוספת לגוף) עלתה כבר ל-1:16. הקרב הסתיים בתוצאה של 1:22 לטובת הישראלית.

    צפו בקרב >>

    עוד קודם לכן, סמברג התמודדה בקרב בלתי אפשרי בשמינית הגמר - מול פאניפק התאילנדית, מדליסטית הארד מריו 2016 ואלופת העולם המכהנת ממנצ'סטר 2019. התאילנדית פתחה חזק עם מספר בעיטות מדויקות לראש, שהכניסו את הישראלית לפיגור משמעותי תוך זמן קצר, 13:0 בתום הסיבוב הראשון. סמברג השיגה מספר נקודות בפתיחת הסיבוב השני, אך לאחר מכן פאניפק העבירה הילוך נוסף וסיימה עם 5:16 בסיבוב השני ו-5:29 בקרב כולו.

     צפו בקרב >>

    קרב מקדים

    אבישג סמברג, שמדורגת במקום ה-16 מתוך 17 בטוקיו, החלה את דרכה בקרב מקדים - היחיד שנערך לפני שמינית הגמר. סמברג פתחה טוב עם 2:4 בסיבוב הראשון, כאשר בשני לפורטו ריקנית נגמרו הכוחות וסמברג שייטה לניצחון קליל - 2:22 בסה"כ עם 0:11 ו-0:7 בשני הסיבובים הבאים.

     צפו בקרב >>

    צילום תמונה ראשית (עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי הישראלי)