$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בליגה משלה: לדקי מסתערת על השיאים בטוקיו

התוצאות הכבירות במבחנים ומקומה בהיסטוריה. צפו באייטם על השחיינית

שירי אלג'ם
שירי אלג'ם  22.06.21 - 17:30

יש מעט ספורטאים וספורטאיות שנחשבים לגדולים ביותר. קייטי לדקי, השחיינית האמריקאית, ללא ספק נמצאת ברשימה הנוצצת הזו. מאז שהפתיעה את העולם בלונדון 2012 כשקטפה את הזהב במשחה ל-800 מטר חופשי כשהייתה בת 15 בלבד, הדומיננטיות שלה במשחים האלה למרחקים בינוניים וארוכים יוצאת דופן, ועוד כחודש לדקי תגיע על מנת לטרוף גם את הבריכה בטוקיו.

האלופה ל-200, 400, 800 ו-1500 מטרים, לדקי, השחיינית שזכתה בארבע מדליות זהב ומדליית כסף בריו 2016 פתחה לנו את התיאבון לקראת טוקיו במהלך סוף השבוע האחרון במסגרת הטריילז האמריקאיים. הלילה היא הבטיחה כצפוי בקלות את ההשתתפות שלה במשחה ל-800 חופשי, תוך כדי שהיא קובעת את התוצאה השנייה המהירה בעולם השנה, עשתה היסטוריה מקומית כשהיא הופכת לשחיינית האמריקאית עם הכי הרבה ניצחונות בטריילז. אגב, שלא תתבלבלו לדקי מחזיקה גם בתוצאת השנה במשחה הזה, ובכלל היא בעלת עשרת הזמנים המהיריים ביותר אי פעם במשחה.

"המשימה הושלמה, אי אפשר לקחת את זה כמובן מאליו , זה לא פשוט לעבור את המרחקים ששחיתי השבוע אז עשיתי את העבודה השבוע ועכשיו עוברים הלאה", שמחה לדקי שהצליחה להשלים את המלאכה בטריילז וניצחה בכל המשחים החזקים שלה.

ואם היינו צריכים עוד דוגמה לעליונות של לדקי בסגנוון החופשי, קיבלנו אותה ובגדול במשחה ל-1500 מטרים, שייכנס לראשונה לתכנית האולימפית לנשים בטוקיו. שעה ועשר דקות אחרי שניצחה בגמר ה-200 חופשי, שיאנית העולם ב-1500 חופשי,  קפצה שוב למים, ושחתה פשוט לבד, היא שוב נגעה בקיר ראשונה ראשונה, שוב קבעה את התוצאה המהירה בעולם השנה, כשהשחיינית שהגיעה שנייה אפילו לא הייתה בפריים.

כעת, לדקי, שכבר נחשבת לשחיינית המעוטרת ביותר בהיסטוריה של אליפויות העולם, תסתער בטוקיו על חמש מדליות זהב, ב-200, 400, 800, ו-1500 מטר חופשי, וגם בשליחות 4*200 חופשי, ואם הכל יילך כשורה, היא תעשה עוד היסטוריה ותהיה הספורטאית האישה האמריקאית הראשונה שזוכה בחמש מדליות זהב באותם משחקים אולימפיים. בקיצור, אנחנו כבר לא יכולים לחכות.