$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ננו גינזבורג: "אנופף לשלום לאיראנים, נראה איך הם יגיבו"

מאמן הכדורסל של צ'כיה בראיון מהכפר האולימפי: "ברגע שנכנסתי לפה חשבתי על מינכן 72"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.07.21 - 19:46

90 ספורטאים מונה משלחת ישראל למשחקים האולימפיים, אבל גם מחוץ לנבחרת בכחול-לבן, יש לנו עוד נציג שנעקוב אחריו מקרוב. רונן (ננו גינזבורג), המאמן שהוביל את נבחרת צ'כיה בכדורסל לראשונה בתולודותיה, ויפתח הלילה (בין ראשון לשני), את המשחקים עם מפגש מסקרן במיוחד עבורו נגד איראן.

 בשיחה מטוקיו מספר גינזבורג: "איראן כנראה לא מאושרת מההגרלה שלהם, אבל זה מה שרצה הגורל. יש להם סיבה עכשיו לא ללחוץ את היד. אני אעשה שלום למאמנים שלהם, אני לא יודע מה הם יעשו".

"כל הסיטואציה מוזרה, גם להיות פה בצל הקורונה, גם לשחק נגד איראן. כשנכנסתי לכפר האולימפי הדבר הראשון שעלה לי לראש, וזה לא עובר לאף ישראלי, זה מינכן 72. הבניינים הזכירו לי את זה. זה עבר לי בראש. זה משהו שרק חברה ישראלים יכולים לחשוב עליו".

הדרך למשחקים: "תפסת אותי אחרי אימון שזה נראה כמו אווירת סוף מסלול. קשה להגיע לשני שיאים בקיץ אחד, אבל אני מאמין שברגע שיתחיל המשחק החברה יהיו מאוד מחוייבים. עשינו טורניר מוקדמות מדהים. זה קודם כל מנטלית, אם נהיה מוכנים בפן הזה אז נעשה דברים יפים גם פה".

הסגל הנוכחי של נבחרת ארצות הברית: "לא נכנסתי יותר מדי לקאדר שלהם. כבר שיחקנו נגדם, אמנם עכשיו ההרכב שלהם קצת יותר טוב. אני חושב שמי שיצליח לעמוד מולם בקטע הפיזי יש לו סיכוי. עם כל הכבוד לאמריקאים, הם בדרך כלל נופלים בפן הטקטי מול הכדורסל האירופי. נבחרות אחרות יצליחו לעשות להם צרות".