$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פספוס: שמאילוב סיים במקום החמישי בטוקיו

היה קרוב. הג'ודאי, שגבר קודם על אדריאן גומבוץ' בבית הניחומים, קיווה להעניק מדליה שניה לישראל במשחקים האולימפים, אך נוצח ע"י קרגנין הברזילאי בווזארי בקרב עד 66 ק"ג

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.07.21 - 13:19

עוד "כמעט": בתום קרב דרמטי, ברוך שמאילוב סיים את דרכו באולימפיאדת טוקיו. היום (ראשון), הישראלי נוצח בקרב על מדליית הארד במשקל עד 66 ק"ג, לאחר שהפסיד בוואזרי לדניאל קרגנין הברזילאי. החמצה שנייה למשלחת הישראלית, אחרי שאתמול גם שירה ראשוני הפסידה בקרב ניחומים דומה. שמאילוב נתן את הכל עד הסוף, אך לא הצליח להכניע את הברזילאי - שסיים עם המדלייה השלישית בטיבה.

זה הפספוס השני ברציפות של הג'ודו הישראלי, אחרי שגם אתמול שירה ראשוני הגיעה עד לקרב על מדליית הארד, שם הפסידה באופן דרמטי. היום, שמאילוב פגש יריב נוח בהרבה (יחסית), ונאבק איתו ממש עד הסיום, אבל לא הצליח לנצח את היציבות של קרגנין. הוא החל בהתקפה כמעט מההתחלה, אבל קרגנין התגונן היטב - ובהמשך גם ספג עונש. הברזילאי רשם ווזארי בעיצומו של הקרב, שלמעשה הכריע את הסיפור - לשמאילוב לא היתה תשובה, והקרב הסתיים בהפסד מאכזב עבורו.

עבור שמאילוב, שגדל בחדרה, זו בעצם האולימפיאדה הראשונה. עד כה הישגי השיא שלו היו בגילאים הצעירים - עם שתי מדליות זהב באליפות אירופה עד גיל 21 ו-23 ב-2014. דווקא השנה האחרונה היתה יחסית טובה אליו, עם זכייה במדליית כסף בטורניר המאסטרס 2021. לפני כן, ב-2019 היו גם מדליות ארד בטורנירי הגרנד סלאם בפאריז ויקטרינבורג.

שמאילוב בן ה-26 החל את היום לפנות בוקר, כאשר גבר באיפון על קווין לופורטה ממוזמביק. הדרך נמשכה בשמינית הגמר, כשניצח בווזארי מול ניית'ן כץ האוסטרלי. ברבע הגמר שמאילוב נוצח מול מרגבלשווילי הגאורגי באיפון. הישראלי ירד לבית הניחומים, שם גבר על אדריאן גומבוץ' - אבל בקרב הגורלי, שנמשך ממש עד השניות האחרונות, ספג עונש ו-ווזארי מכיוונו של דניאל קרגנין הברזילאי, שסיים את דרכו באולימפיאדה.

צפו בקרב הראשון מול קווין לופורטה ->

צפו בקרב השני מול ניית'ן כץ ->

צפו בקרב מול ואז'ה מגרבלשווילי ->

צפו בקרב מול אדריאן גומבוץ' (קרב הניחומים) ->