$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ליליאור הודחה מטוקיו: "התמודדתי עם פציעה, החוויה תישאר לנצח"

גולשת הגלים הייתה קרובה לשמינית הגמר, אך יריבה מפרו עקפה אותה לקראת הסיום: "אני לא מרוצה מהתוצאה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.07.21 - 10:19

תגיות: ענת ליליאור

עוד נציגה ישראלית נכנסה היום (ראשון) למעגל המשחקים באולימפיאדת טוקיו 2020, ולצערה הרב הודחה מוקדם ממה שהיא קיוותה. ענת ליליאור, גולשת הגלים אשר הפכה לישראלית הראשונה לייצג אותנו בענף הזה (שערך בכורה בתולדות המשחקים), סיימה את דרכה אחרי שני סיבובים.

למעשה, היא הייתה יכולה להגיע לשמינית הגמר שייערך ביום שני. במהלך הסיבוב השני ליליאור הייתה במשך זמן רב בין שלוש הראשונות מתוך בית של חמש גולשות, מה שהיה יכול להספיק לה על מנת לעלות לשלב הבא. אולם, יריבה מפרו עקפה אותה בגל האחרון והורידה את הישראלית למקום הרביעי בבית, ובכך סיימה את דרכה בטוקיו.

"החוויה הזו תישאר איתי לנצח ואני אהיה ספורטאית אולימפית לנצח", אמרה ענת ליליאור בדמעות לאחר ההדחה, "אני לא מרוצה מהתוצאה הסופית אבל אין מה לעשות. התמודדתי עם פציעה שמקשה עליי מאוד לגלוש. עשיתי כל מה שאני יכולה כדי להגיע לכאן במצב הכי טוב. זה לא עבד".

את היום פתחה ליליאור במקום הרביעי והאחרון בסיבוב המוקדם, בו היו חמישה בתים של ארבע גולשות בכל בית. היא השיגה 7.77 נקודות בסך הכל ונאלצה להשתתף בסיבוב השני, שכן היא לא סיימה מבין שתי הראשונות. כאמור, בסיבוב השני היא הודחה לאחר שצברה 8.93 נקודות.