$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

המדליה ה-11: נבחרת הג'ודו ברשימת המדליסטים בכחול-לבן

מדליה שישית לג'ודו בתולדות המשחקים האולימפיים. ארד מספר 9 לישראל, שני לאורי ששון

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.07.21 - 12:33

תגיות: טוקיו 2020

האם המשלחת הישראלית בדרך למשחקים אולימפיים בלתי נשכחים? אחרי מדליית הארד המדהימה של אבישג סמברג בתחרות הטקוואנדו (עד 49 ק"ג) ביום התחרויות הראשון, ודווקא לאחר שבוע קשה ורווי אכזבות - נבחרת הג'ודו של ישראל זכתה במדליית ארד פנטסטית בתחרות הקבוצתית.

  • יש מדליה: נבחרת הג'ודו זכתה במדליית הארד בטוקיו 2020
  • פרץ שמחה אדיר: צפו בחגיגות של נבחרת הג'ודו לאחר הזכייה
  • המדליסטים חגגו: "היינו מרוסקים השבוע, האחדות שלנו ניצחה"
  • כל הקרבות, הניצחונות, התקצירים - יום אדיר בטוקיו, דקה אחר דקה
  • כל המדליסטים והמדליסטיות

    ברצלונה 1992 - יעל ארד (כסף, ג'ודו), אורן סמדג'ה (ארד, ג'ודו)
    אטלנטה 1996 - גל פרידמן (ארד, שייט)
    סידני 2000 - מיכאל קלגנוב (ארד, קיאקים)
    אתונה 2004 - גל פרידמן (זהב, שייט), אריק זאבי (ארד, ג'ודו)
    בייג'ין 2008 - שחר צוברי (ארד, שייט)
    ריו 2016 - ירדן ג'רבי (ארד, ג'ודו), אורי ששון (ארד, ג'ודו)
    טוקיו 2020 - אבישג סמברג (ארד, טקוואנדו), נבחרת קבוצתית (ארד, ג'ודו)

    סגל הנבחרת הקבוצתית - טוקיו 2020: שירה ראשוני, ברוך שמאילוב, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, רז הרשקו, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, אורי ששון, טוהר בוטבול, לי קוכמן, ענבר לניר.

    ברצלונה 1992

    יעל ארד הייתה פורצת הדרך עם מדליית כסף (ראשונה ואחרונה לישראל) בתחרות הג'ודו האולימפית הראשונה במסגרת ברצלונה 1992. למחרת, אורן סמדג'ה כבש את לבבות הישראלים עם סדרת איפונים ששלחה אותו עד למדליית הארד.

    אטלנטה 1996

    8 שנים לפני שקטף תהילת עולם עם מדליית זהב אולימפית באתונה, גל פרידמן זכה במדליית הארד בגלשני מיסטרל באטלנטה.

    סידני 2000

    משחקי סידני היו יוצאי דופן מבחינת המשלחת הישראלית, כאשר מספר לא מבוטל של ספורטאים הפסידו מדליה בצורה אכזרית (אריק זאבי, שני קדמי וענת פבריקנט, קוסטה מטוסביץ', יורי איבסייצ'יק). ביום ה-16 והאחרון של משחקים, הגיע מיכאל קלגנוב עם מדליית ארד בקיאקים.

    אתונה 2004

    אריק זאבי עשה את הסיפתח עם מדליית ארד פנטסטית במשקל עד 100 ק"ג בג'ודו, לאחר שניצח בקרב על הארד את אלקו ואן דר חיסט ההולנדי עם איפון בלתי נשכח. מספר ימים לאחר מכן הגיע הרגע הגדול ביותר - גל פרידמן זכה במדליית הזהב בתחרות המיסטרל לגברים. הישג בלעדי ששמור לו עד היום.

    בייג'ין 2008

    שחר צוברי, שניצח את פרידמן בקרב על הכרטיס היחיד למשחקים בסין, נכנס לנעליו בהצלחה עם מדליית ארד מרשימה. מדובר בפעם הראשונה שגלשני הניל פרייד, בהם נעשה שימוש עד היום, נכנסו לתכנית המשחקים האולימפיים.

    ריו 2016

    ירדן ג'רבי, אלופת העולם מ-2013, השלימה 4 שנות הכנה עם הישג נהדר ברגע האמת - מדליית ארד במשקל עד 63 ק"ג. אורי ששון הלך בעקבותיה והשלים משחקים מדהימים לנבחרת הג'ודו עם מדליית ארד שניה במשקל מעל 100 ק"ג.

    טוקיו 2020

    אבישג סמברג זכתה במדליית הארד ביום התחרויות הראשון בטוקיו, כשרשמה יום קרבות פנטסטי בתחרות הטקוואנדו, במשקל עד 49 ק"ג לנשים. היכנסו לסיקור >>

    היום (שבת) נבחרת הג'ודו של ישראל זכתה בארד בתחרות הקבוצתית, שנערכה לראשונה במשחקים האולימפיים. ניצחונות מדהימים על איטליה (3:4), ברזיל (2:4) ורוסיה (1:4), לצד הפסד לצרפת (4:3) העניקו לאורן סמדג'ה ושני הרשקו וכל החניכים שלהם - גילי שריר, תמנע נלסון לוי, רז הרשקו, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, אורי ששון, טוהר בוטבול - את המדליה.