$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יגמר במדליה? כל מה שמחכה לישראלים בשני

בוטבול, גורבנקו וספיצ'קוב: התחרויות של הספורטאים שלנו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.07.21 - 19:23

אחרי יומיים מרתקים עבור המשלחת הישראלית בטוקיו, גם ביום השלישי של המשחקים האולימפיים עשויים לחכות לנו לא מעט רגעי שיא. טוהר בוטבול ותמנע נלסון לוי בג'ודו, קטי ספיצ'קוב בשייט, גורבנקו בשחייה וגם: תריאטלון ובדמינטון.

הג'ודו הישראלי שוב יעמוד במוקד ואחרי שליווינו את הקרבות ההירואיים של שירה ראשוני וברוך שמאילוב, כולנו נחזיק אצבעות שהפעם זה ייגמר במדליה. במשקל של עד 57 ק"ג בנשים, תמנע נלסון-לוי תחל את דרכה בסיבוב השני. אצל הגברים במשקל עד 73 ק"ג, טוהר בוטבול יחל את דרכו בתחרות נגד יריב סודני.

ענף השייט כמו בכל אולימפיאדה הוא מועמד מוביל למדליה. את יום התחרויות הראשון סיימו קטי ספיצ'קוב ויואב כהן במקום החמישי לאחר שלושה מקצים בדגם ה-RSX בנשים וגברים, ומחר יחכו לכל אחד מהם 3 שיוטים נוספים. בדגם לייזר רדיאל, שי קקון שסיימה את יום התחרויות הראשון במקום ה-29, תזנק לשני שיוטים.

אחרי שרשם את הניצחון הגדול בקריירה נגד מידיפאטי סאי ההודי, מישה זילברמן, שחקן הבדמינטון שלנו, רוצה להמשיך לחלום. ניצחון שלו על מארק קליו המדורג 29 בעולם, יבטיח לו את המקום בשלב הנוקאאוט.

בנוסף, האחים שחר ורן שגיב ירשמו היסטוריה פרטית כשיתחרו במרוץ הטריאתלון (החל מ-00:30 בלילה שבין ראשון לשני). אגב, אביהם, דוקטור שמי שגיב, ייצג את ישראל במרתון באולימפיאדת לוס אנג'לס 1984. זו הפעם השישית ברציפות בה טריאתלון הוא חלק מהמשחקים האולימפיים. 56 ספורטאים בתחרות יתחילו עם 1.5 ק"מ של שחייה, ימשיכו ל-40 ק"מ של רכיבה על אופניים ויסיימו עם ריצת 10 ק"מ.

בבריכת השחייה, אנסטסיה גורבנקו תזנק במקצה ה-1 ממסלול 7 בחצי הגמר ב-100 מטר גב נשים. בהמשך היום, היא תתחרה גם במוקדמות ה-200 מעורב אישי נשים, כשתתחרה במקצה 3, מסלול 6. ב-200 חופשי נשים, אנדי מורז תזנק מהמסלול ה-1 במקצה ה-4.

באופני ההרים, שלומי חיימי, לשעבר 8 פעמים אלוף ישראל, יתחרה באולימפיאדה השנייה שלו, כאשר בריו הוא הגיע למקום ה-29.