$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זווית אחרת: צפו ברגעים הויראליים של היום

הצעת נישואין, מדליסט בן 57 והמאמנים שיצאו מגדרם. הסיכום

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  26.07.21 - 19:40
היום השלישי של אולימפידת טוקיו 2020 הגיע לסיומו עם לא מעט רגעים מרגשים, מצחיקים וביזאריים. מהמדליסט בן ה-57, דרך הצעת נישואין אולימפית ועד המאמן הירדני שחגג כאילו אף אחד לא מסתכל. צפו בקליפ אירועי היום של המשחקים האולימפיים מזווית קצת אחרת .
האכזבה של הסייפת הארגנטינית מריה בלן פרס מאוריס, שהפסידה בקרב שלה בטוקיו, התחלפה מהר מאוד בשמחה גדולה. בזמן שהסייפת התראיינה לתקשורת, המאמן שלה (ובן זוגה) לוקאס גיירמו סאוסדו חיכה מאחוריה עם שלט ובו הציעה לה נישואין. מאוריס הסתובב, ראתה את השלט ואחרי כמה שניות קלטה את גודל האירוע. עבדאללה אלראשידי הכוותי הגיע לאולימפיאדה השביעית שלו בקריירה וזכה בגיל 57 במדליית הארד האולימפית השנייה שלו. אלראשידי לא פספס אולימפיאדה מאטלנטה 1996, ובריו 2016 זכה גם במדליית הארד. משתבח עם השנים. סלח' אל שרעבתי הירדני העפיל לגמר בטקוואנדו, אבל מי שגנב את ההצגה הוא המאמן שלו, שחגג בצורה הפגנתית וכבש את הרשת מאמן נוסף ש"איבד את זה" הוא מאמנה של אריארן טיטמוס שלא ידע את נפשו מרוב אושר אחרי שהשחיינית גרפה את המקום הראשון ב-400 מטרים חופשי על חשבונה של קייטי לדקי תחרות התעמלות המכשירים סיפקה היום רגע מרגש עבור המשלחת הרוסית במשחקים האולימפים בטוקיו, שזכתה במדליית זהב בהתעלמות לראשונה מ-1996. את החגיגות ופרץ הרגשות של הרוסים לא צריך להסביר. רק לצפות ולראות מה זה אושר אמיתי של ספורטאים. כריסטיאן בלומנפלט הנורבגי הביא המון גאווה למדינה שלו כשזכה במדליית הזהב בטריאתלון. בלומנפלט סיים את המסלול ומיד נשכב על הרצפה והחל לבכות. מה שנראה בהתחלה כמו התרגשות גדולה, התחלף ברגע אחר, כאשר הנורבגי החל להקיא על הרצפה, לא לפני שהורד על כיסא גלגלים כיוון שהשאיר את הכל על המסלול ולא נשאר לו כוח ללכת. לבלומנפלט שלום. מומיג'י נישיאה היפנית רק בת 13. כן, כן, 13. והיום היא זכתה במדליית הזהב בקייטבורד רחוב. מה שעוד יותר מעניין הוא ששתי הזוכות האחרות במדלייה גם הן צעירות מאוד - רייסה ליאל הברזילאית, בת 13 ופונה נקייאמה בת ה-16.