$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

השעייה ראשונה בטוקיו עקב חומרים אסורים

בדמה של טריאתלטית האוקראינית נמצאו עקבות משפרי ביצועים

דרור פקץ'  26.07.21 - 20:33

מקרה ראשון של שימוש בחומרים אסורים התגלה באולימפידת טוקיו 2020.  הטריאתלטית האוקראינית יוליה יליסטרטובה לא תזנק לטריאתלון האולימפי (הלילה, ב-00:30, שידור ישיר בערוץ הספורט) בעקבות תוצאה חיובית של דגימה מבדיקת חומרים אסורים שנלקחה ממנה בתחרות סבב גביע אירופה בחמישי ביוני השנה בדניפרו, אוקראינה.

הדגימות שנשלחו למעבדת WADA בוורשה, פולין, חזרו לפני יומיים עם עקבות של מספר חומרים אסורים וביניהם אירטרופואטין (EPO), המגדיל באופן מלאכותי את כמות כדוריות הדם האדומות והורמונים מסוגים שונים ביניהם הורמון גדילה. יליסטרטובה זכאית לדרוש את פתיחת מבחנת B, אך נכון לכרגע היא מושעית עד לסיום ההליך ולא תשתף במשחקים כלל.

זה אומנם המקרה הראשון של השעייה בעקבות חומרים אסורים במהלך טוקיו 2020, אך כמובן לא המקרה הראשון שקשור בחומרים אסורים באולימפיאדה הנוכחית, שבה רוסיה פורמלית מושעית מן התחרות, והספורטאים שלה מייצגים את המדינה תחת דגל הסמל האולימפי. במקרה של זכייה רוסית בזהב, לא מנוגן ההמנון הרוסי ולא מונף דגלה.