$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

המשחקים בסכנה? סופה טרופית מתקרבת ליפן

הגלישה והקשתות הוזזו. דובר טוקיו 2020: "אין מה לדאוג"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  26.07.21 - 21:27

האם המשחקים האולימפיים בטוקיו יופרעו בעקבות כוח עליון? ביפן נערכים להגעתה של סופה טרופית לחופי המדינה ביום חמישי הקרוב ולמעשה המארגנים כבר ביצעו מספר התאמות בעקבות התחזית המדאיגה.

אירועי הגמר של גלישת הגלים הוקדמו למחר (שלישי), כשגם אירועי החתירה והקשתות הועברו למועד מעודכן. פרט לשניים האלה, לא צפויים שינויים נוספים כשלמעשה, בהתחלה ביפן חששו שמדובר יהיה באירוע מזג אוויר קיצוני יותר ממה שצפוי הלכה למעשה, ובמקור הוא הוגדר כ"טייפון".

"הסופה הטרופית מתקרבת ליפן, אבל היא תהיה במרחק סביר מטוקיו", הרגיעו ב-"BBC", "היא עדיין עשויה להשפיע על טוקיו שאולי תסבול מגשם כבד, סופות רעמים ורוחות סוערות". בינתיים, מארגני המשחקים מיהרו להרגיע. "אין סיבה גדולה מדי לדאגה בעקבות הסופה", אמר מאסה טקיה, דובר המשחקים האולימפיים.

במקביל, הוועדה המארגנת של המשחקים שינתה מעט את ההנחיות שלה ואפשרה לספורטאים להוריד את המסכות כשהם עולים לטקס המדליות בפודיום. בנושא זה מסר דובר הוועד האולימפי, מארק אדמס: "אנחנו נקפיד שהספורטאים ישמרו על הכללים האלה. זה נושא מאוד חשוב לכולנו".