$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"בושה וחרפה": אושרה השתתפות יריבת הרשקו

הסעודים נתנו אור ירוק, האלג'יראי שפרש זעם. הסיבות בפנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  26.07.21 - 23:30

למרות שהופעל עליה לחץ בלתי פוסק לפרוש מהמפגש מול רז הרשקו ביום שישי, עושה רושם שטהאני אל-קחטאני, יריבתה הסעודית של הג'ודאית הישראלית, לא ממהרת לוותר על המשחקים האולימפיים.

  • כל התוצאות, האירועים וטבלת המדליות - היכנסו למתחם טוקיו
  • על פי דיווח שפורסם הערב (שני) בתקשורת הערבית, הג'ודאית הסעודית קיבלה אור ירוק מהמשלחת של מדינתה להילחם עם הרשקו, בעיקר כדי לחסוך לאל-קחטאני ולפדרציית הג'ודו של המדינה סנקציות של הוועד הבינלאומי - כפי שקרה לג'ודאי האלג'יראי שפרש מהקרב מול טוהר בוטבול.

    אותו ג'ודאי אלג'יראי, אגב, לקח חלק מפתיע בדיון התקשורתי סביב השתתפות אל-קחטאני בתחרות ואמר לאחר פרישתו לערוץ טורקי: "אנחנו מחכים להחלטה הסופית בנוגע לג'ודאית הסעודית שתתחרה מול ישראלית, אם היא לא תחזור בה זו תהיה בושה וחרפה".

    אל-קחטאני, בת 20 בלבד, היא סטודנטית שעבורה זו האולימפיאדה הראשונה. מבחינתה, הנוכחות בתחרות מסייעת להתפתחות שלה והיא טענה בפני הוועד האולימפי הסעודי שהתאמנה רבות ושבהיא בעלת שאיפות גדולות - ולראייה, גם ה"קמפיין" שמאולתר נגד השתתפותה שהחל ברשתות לא עצר בעדה.

    "אם היא באמת מרגישה שפלסטין היא נושא חשוב עבורה", כתבו הפעילים ברשתות, "עליה להתעמת עם מי שמייצג את הישות המשפילה ולהקדיש זת למולדתה ולאנשי פלסטין". פעילים אחרים, לעומת זאת, התנגדו ל"קמפיין" וייצגו את הצד השני במתרס: "אני מקווה שהגיבורה הסעודית שלנו לא תפרוש מהעימות הספורטיבי עם הישראלית ולא תעניק לה ניצחון בעקבות נסיגה. הנושא הוא ספורט לפני הכל, ישראל לא תיפגע מזה".