$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שגיא מוקי הודח מטוקיו בשמינית

אלוף העולם מ-2019 בחוץ. הג'ודאי הישראלי, שמתחרה במשקל עד 81 ק"ג, ניצח באיפון את סנטוס הברזילאי, אבל לאחר מכן ספג ווזארי עמוק בניקוד הזהב מול שמיל בורחאשווילי מאוסטריה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.07.21 - 08:00

אחד הספורטאים הכי מבטיחים של המשלחת הישראלית לא יזכה במדליה גם הפעם. שגיא מוקי, אלוף העולם מ-2019 שכל כך רצה לתקן את הרושם מהירידה ביכולת בשנה האחרונה, הגיע למשחקים האולימפיים בטוקיו במטרה לעלות על הפודיום. אולם, הוא הודח בשלב מוקדם מהצפוי, עם הפסד בשמינית הגמר, ובכך סיים את דרכו.

הג'ודאי הישראלי, שמתחרה בקטגוריית המשקל עד 81 ק"ג, הפסיד בשמינית לשמיל בורחאשווילי המייצג את אוסטריה. הקרב נגרר לניקוד זהב אחרי ששני המתחרים לא השיגו ניקוד. מוקי הוביל בעונשים, אבל לא הצליח להוציא את השלישי מיריבו, ועמוק בתוספת הזמן ספג ווזארי. עוד לפני כן הוא דווקא ניצח בצורה מרשימה עם איפון על אדוארדו סנטוס הברזילאי, אבל היה חסר לו ניצחון אחד כדי להגיע לשלב בו אם היה מפסיד היה לפחות ממשיך לבית הניחומים.

בריו דה ז'ניירו 2016 ירד מוקי מאוכזב בצורה קשה אחרי שהגיע עד לחצי הגמר ואז הפסיד בחצי וגם בקרב על הארד, וסיים במקום החמישי. הפעם הוא יכול להיות אף יותר מאוכזב, שכן הקריירה שלו התקדמה משמעותית מאז המשחקים בברזיל, עם זכייה באליפות עולם אחת ובעוד שלל מדליות בטורנירים שונים, כולל עלייה בדירוג העולמי. בטוקיו, זה פשוט לא היה זה.

וההופעה שלו במשחקים האולימפיים משקפת את השנתיים האחרונות, מאז הישג השיא בקיץ 2019 עם מדליית הזהב באליפות העולם. הוא נעדר במשך 11 חודשים מהתחרויות במהלך מגפת הקורונה, ומאז החזרה שלו הוא זכה בשתי מדליות ארד, במאסטרס בדוחא ובאליפות אירופה בליסבון. פרט לשתי המדליות הללו, הוא ספג הפסדים בשלבים מוקדמים בכמה תחרויות, כולל בגרנד סלאם שנערך בתל אביב לעיני הקהל הביתי.

צפו בניצחון של מוקי בסיבוב הראשון >>>