$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"אבל באיראן": מולאי קרוע בין שתי מדינות

הקהל האיראני עקץ. ג'ודאי עבר פירגן: "שימח שני עמים"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.07.21 - 12:26

הוא אמנם לא נציג ישראלי, למעשה הוא רחוק מכך שנות אור, אבל זה לא סוד שסעיד מולאי נכנס ללב הקהל הישראלי. היום (שלישי), הג'ודאי, שהושעה מהמשלחת האיראנית והצטרף למקבילתה המונגולית, עשה חיל בטוקיו וסידר לעצמו כרטיס לגמר במשקל של עד 81 ק"ג וזכיה במדליה.

עבור מונגוליה, זו תהיה המדליה השלישית באולימפיאדה אחרי שזכו בשתי מדליות ארד. לאיראן, אגב, יש מדליית זהב אחת עד כה בטוקיו - אך היא מעולם לא זכתה במדליה בג'ודו. אם מולאי יזכה בזהב, זו תהיה מדליית הזהב השנייה אי פעם של מונגוליה אחרי הזכיה ב-2008. אלא שהחגיגות על הניצחון של מולאי הגיעו דווקא מאיראן. סם ראחבי, ג'ודאי עבר פרסי, חגג: "מולאי יהיה הג'ודאי האיראני הראשון שיזכה במדליה בטוקיו, הוא שימח את ליבם של שני עמים וגרם לאיראן להתאבל".

"סעיד מולאי הפך לפיינליסט אולימפי", הוסיף עיתונאי איראני. "עכשיו מונגוליה על סף לקיחת זהב ראשון באולימפיאדה הנוכחית, מה שישווה אותה לאיראן - המקום אליו שייך מולאי ועבורו הוא היה יכול לזכות במדליה הראשונה שלו, ואולי במדליית הזהב השנייה של איראן".

חושבים שהסופרלטיבים נגמרים פה? תחשבו שוב. "מולאי העפיל לגמר", הכריז איש טלוויזיה איראני לצד אימוג'י של מחיאות כפיים. בערוץ "AVAToday" הוסיפו: "המושעה מפדרציית הג'ודו האיראנית, סעיד מולאי, רחוק צעד אחד ממדליה בטוקיו. ההצלחה שלו מגיעה בצל השעייתו בגלל מעורבות הרפובליקה האיסלמית, שבעקבות שליטתה לאיראן יש הכי הרבה ספוראים במשלחת הפליטים".