$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ביילס הודתה: "אני מתמודדת עם נושאים אישיים, אהיה כשירה לחמישי"

האיגוד האמריקאי טען לפציעה, אבל המתעמלת שפרשה מהתחרות סיפרה: "הבריאות המנטלית יותר חשובה מספורט כרגע. צריך לשמור על הנפש ולא לצאת ולעשות מה שהעולם רוצה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.07.21 - 17:31

(בווידאו, הדיווח של שליחנו לטוקיו)

כולם חיכו לראות אותה, כולם דיברו עליה ולא היה ספק שהיא ה-דבר במשחקים האולימפיים בטוקיו. הכוכבת הכי גדולה באולימפיאדה, סימון ביילס, נמצאת על המוקד היום (שלישי) בעקבות אירוע מאוד לא צפוי - האמריקנית סיפקה עוד תרגיל רע, הפעם בגמר הקבוצתי, פרשה מהתחרות בטרם עת והוחלפה על ידי המתחרה הרזרבית של הנבחרת.

תחילה היה נדמה כי מדובר בפציעה, שכן בסוס הקפיצות ביילס נחתה רע וקיבלה ציון נמוך ממה שקיוותה. היא לוותה על ידי הצוות הרפואי אל מחוץ לאולם ההתעמלות ולאחר מכן חזרה - אך רק כדי לבשר לחברותיה לנבחרת על פרישתה. בהמשך יצאה הודעה רשמית כי היא לא תחזור להתחרות בגמר הזה.

לאחר חרושת שמועות לגבי ההתרחשויות ואפילו הודתה של איגוד ההתעמלות האמריקני ("ביילס פרשה מסיבות רפואיות ותיבדק בימים הקרובים"), המתעמלת יצאה לתקשורת וסיפרה בדיוק מה קרה.

ביילס אמרה לרשתות הטלוויזיה: אני מתמודדת עם כמה דברים אישיים. זה יסתדר בימים הקרובים ואני אחזור להתחרות. אני חושבת שהבריאות המנטאלית היא יותר רלוונטית בספורט כרגע. אחרי ההופעה שלי החלטתי שאני לא רוצה להמשיך".

על הטענות שנפצעה: "זאת הייתה פציעה לגאווה שלי. אני צריכה להתמקד בבריאות המנטלית שלי, לשמור על בריאות הגוף ועל בריאות הנפש. לא פשוט לצאת ולעשות מה שהעולם רוצה שתעשה".

רק אתמול פרסמה ביילס פוסט באינסטגרם ובו שיתפה את הלחץ שמופעל עליה: "אני מרגישה שיש את המשקל של העולם על הכתפיים שלי. כולם חושבים שהלחץ לא משפיע עליי, אבל זה ממש קשה". יממה אחרי והיא פורשת מסיבה מנטאלית.