$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מברמודה ועד מונגוליה: סיכום היום הרביעי

צפו בקליפ לסיכום אירועי היום בטוקיו: רגעי השיא בבריכת השחייה, הזכייה ההיסטורית של סעיד מולאי והפרישה של ביילס בהתעמלות

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.07.21 - 18:16

עוד יום גדוש באירועים הגיע אל סיומו הערב (שלישי) בטוקיו. גם היום הרביעי של המשחקים האולימפיים סיפק לנו אירועים גדולים וסיפורים מרגשים.

נתחיל בתחרות הראשונה של היום, שהחלה אי שם בשעות הקטנות של הלילה (שעון ישראל) והסתיימה אחרי שעה, 55 דקות ו-36 שניות עם מדליית זהב ראשונה והיסטורית עבור ברמודה. פלורה דאפי בת ה-33 רשומה על ההישג האדיר של המדינה בה מתגוררים כ-62 אלף תושבים בלבד. זאת המדליה השנייה בלבד של ברמודה מאז החלה להתחרות במשחקים האולימפיים של 1936.

האירוע הגדול של היום התרחש באולם ההתעמלות, ובו נבחרת הנשים של הוועד האולימפי הרוסי בהתעמלות מכשירים הפתיעה בענק עם מדליית זהב. הפייבוריטית, ארה"ב, הסתפקה רק במקום השני וזאת לאחר שהכוכבת סימון ביילס פרשה אחרי תרגיל הקרקע. אנג'לינה מלניקובה הרוסית התרגשה בסיום: "אחרי הנחיתה בתרגיל האחרון, הרגשתי שעשינו את זה. לא חוויתי דבר כזה בחיי, ידענו שזה אפשרי ועשינו את זה".



במגרש הטניס נרשמה הפתעה ענקית כאשר המדורגת שנייה בעולם, נאומי אוסקה, הודחה בשמינית גמר טורניר הטניס לאחר הפסד 2:0 למרקטה וונדרושובה הצ'כית. אוסקה נוצחה 6:1, 6:4 תוך שעה ועשר דקות, והטניסאית היפנית שהדליקה את הלפיד - מכבה את האור על המסע שלה למדליה אולימפית מוקדם מהצפוי.