$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בארצות הברית מודאגים מהמשך הדרך: "תם עידן נבחרת החלומות"

הביקורות על החבורה של גרג פופוביץ' ממשיכות: "העולם סגר את הפערים. אי אפשר היה לצפות שהם יביסו את צרפת. הזמנים השתנו". הבוקר האמריקאים פוגשים את איראן

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.07.21 - 21:51

אחרי ההפסד במחזור הראשון של טורניר הכדורסל לצרפת, בארצות הברית מבינים - לא יהיה פשוט לזכות במדליית הזהב האולימפית. מחר (רביעי, 07:40, ישיר ב-5LIVE), האמריקאים צפויים להתאושש נגד נבחרת איראן החלשה ויקוו לצבור ביטחון להמשך הדרך.

הנבחרת האמריקאית אולי מכונה כ"נבחרת החלומות" מאז המשחקים בברצלונה 1992, אבל מקרטעת כבר כמה שנים. ב-NBC נכתב: "ימי נבחרת החלומות תמו. אפשר למצוא תירוצים רבים. ג'ט לג, שופטים בינלאומיים, חוקי משחק שונים מה-NBA, שחקנים שלא התאמנו מספיק זמן ביחד, עייפות, אבל בסופו של דבר התמונה ברורה. מי שציפה שהנבחרת האמריקאית תדרוס את צרפת, לא מבין את פערי הכוחות. הגיע הזמן לתאם ציפיות".

מי שעקב אחרי ארצות הברית במשחקי ההכנה, לא באמת יכול להיות מופתע. גרג פופוביץ' קיווה שההפסד במשחקי ההכנה לניגריה יעיר את שחקניו ("אני שמח שזה קרה עכשיו"), אבל ההפסד לצרפת הוכיח שלא כך הדבר. בכלל, המאמן האגדי לא מצליח להעביר ממשנתו במדים הלאומיים. הוא חתום על ההדחה המשפילה ברבע גמר המונדובאסקט נגד אותה צרפת, וכעת גם על ההפסד הראשון של האמריקאים באולימפיאדה מאז 2014.

אפשר אולי לנתח את הבעיות האמריקאיות ביכולת של שחקנים בודדים, שאין ספק שיציגו משחקים טובים יותר. בסופו של דבר, קווין דוראנט ודמיאן לילארד הם בוודאי שני השחקנים הטובים ביותר בטורניר (לצד לוקה דונצ'יץ'), וגם באם אדאביו אמור להספיק בצבע נגד רוב הנבחרות, אבל נראה שהבעיה היא שנבחרת ארצות הברית מודל 2021, פשוט לא מבינה שהעולם השתנה".

בטור של עיתונאי הספורט האמריקאי, דיטר קורטנבך, הוא הגדיר זאת בצורה הבאה: "נבחרת ארה"ב פשוט נרדמה על הגלגל. כן, הכישרון שלה עולה על כל שאר הנבחרות, אבל כל העולם מחכה לכישלון שלה. היריבות לא מפחדות והן שם כדי להתמודד איתה ולנצח. זה התחיל באולימפיאדה באתונה ב-2004 עם מדליית ארד מביכה. ארה"ב הפסיקה להיות מפחידה, ומגיע קרדיט לשאר העולם שהשתפר כל כך במשחק שלנו".

"אפשר לתלות את היכולת בחסרונם של סטף קרי ולברון ג'יימס, אבל בסופו של דבר יש לפופוביץ' בסגל עשרה כוכבי על. אולי כאן הבעיה. הנבחרת משחקת בסגנון של משחק אולסטאר, כל אחד לוקח את הכדור לבד ומנסה ללכת לסל. אנחנו נמצאים כמעט 30 שנה מנבחרת החלומות המקורית. סגל שכלל את מייקל ג'ורדן, מג'יק ג'ונסון, לארי בירד וצ'ארלס בארקלי, ידע שהוא לא יפסיד לאף אחד. הימים האלו נגמרו".