$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הולידיי לערוץ הספורט: "כדאי להמר עלינו שנזכה בזהב"

לילארד לאחר הניצחון: "הגיע הזמן שניראה כמו נבחרת ארה"ב". צפו בדיווח מטוקיו של שליח ערוץ הספורט דניאל זילברשטיין

דניאל זילברשטיין, שליח ערוץ הספורט לטוקיו  28.07.21 - 09:55

ארצות הברית חזרה לנשום. הנבחרת הנוצצת ביותר באולימפיאדה שמה הבוקר (רביעי) מאחוריה את ההפסד המאכזב לצרפת, כשפירקה ב-54 הפרש (!) את איראן, 66:120. האמריקאים חילקו 34 אסיסטים בעוד שהאיראנים קלעו 25 סלי שדה וגם צלפו 19 שלשות ב-49%.

"שמנו את המשחק נגד צרפת מאחורינו", אמר ג'רו הולידיי לדניאל זילברשטיין, שליח ערוץ הספורט לטוקיו. "האם עדיין כדאי להמר עלינו שנזכה במדליית הזהב? ברור. ההפסד שיפר אותנו בכך שאנחנו יותר מפוקסים עכשיו. למרות העונה הארוכה ב-NBA אני לא חושש מפציעות, אני מקצוען. בנוסף, יש לנו כמה ימי מנוחה בין משחק למשחק".

השחקן המצטיין בהתמודדות, דמיאן לילארד (7 שלשות), סיכם: "במשחק הראשון הרגשתי שלא הייתי אני. לא הייתי אגרסיבי, ויתרתי על זריקות ויותר מדי פעמים ניסיתי לעשות את הדבר הנכון. אנחנו כאן כדי לשלוט בטורניר, לנצח ולייצג בכבוד את ארה"ב. לאחר ההפסד אספנו את עצמנו ואמרנו 'הגיע הזמן להיראות כמו נבחרת ארה"ב'. דיברנו הרבה אחד עם השני".

לילארד, אגב, הפך לשחקן הרביעי בלבד של נבחרת הכוכבים וה-20 בסה"כ שקולע שבע שלשות ומעלה במשחק באולימפיאדה. אלו שעשו זאת לפניו הם קווין דוראנט, קליי תומפסון וכרמלו אנתוני. הצגת השיא של 'מלו' הגיעה כמובן נגד ניגריה בלונדון 2012, כשהוא הפציץ 37 נקודות (10 מ-12 מחוץ לקשת) ב-14 דקות.

מאמן הנבחרת גרג פופוביץ' התייחס למתח הפוליטי בין ארה"ב לאיראן, שכמובן לא השפיע על המשחק: "באופן כללי, אני חושב שאנשים ממדינות שונות מסתדרים הרבה יותר טוב מאשר הממשלות שלהם".

דוראנט, שסיים עם 10 נקודות, רחוק חמש נק' בלבד משיא כל הזמנים בנבחרת ארה"ב ששייך לאנתוני (336). הוא כבר ממוקם ראשון ברשימת השלשות, שני בזריקות משלוש ושני בקליעות עונשין.