$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ברזיל וספרד ברבע, ארגנטינה וצרפת בחוץ

הטריקולור הובסו 4:0 מול יפן. גם גרמניה הודחה מטוקיו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.07.21 - 16:24

תגיות: ברזילטוקיו 2020

טורניר הכדורגל האולימפי מתקרב לשלבי הנוק-אאוט. היום (רביעי) נערך המחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים במשחקים בטוקיו 2020, והנבחרת הבולטת שהעפילה לרבע הגמר מפסגת הבית שלה היא ברזיל, שניצחה 1:3 את ערב הסעודית. במקביל, גרמניה הודחה עם 1:1 מול חוף השנהב. מאוחר יותר, ספרד העפילה גם היא לשלב הבא אחרי 1:1 עם ארגנטינה, שסיימה את דרכה במשחקים האולימפיים. צרפת הובסה 4:0 מול יפן והודחה.

בית 1
יפן - צרפת 0:4
הטריקולור נועלים טורניר שהם לא ירצו לזכור. למרות הסגל שרחוק מזה שזכה באליפות העולם, צרפת לא תיארה לעצמה שתסיים את המשחקים האולימפיים עם ההגנה הגרועה מכולן. אחרי הרביעייה מיפן, החבורה של סילבן ריפול ספגה בסך הכל 11 שערים - שניים יותר מהונדורס החלשה.

טאקה קובו פרץ את השכר בדקה ה-27 והירוקי סקאי הכפיל שבע דקות לאחר מכן. הצרפתים התקשו לייצר כדורגל חיובי, ו-20 דקות לסיום היה זה קוג'י מיושי שקבע 0:3 ענק ליפנים. מחול השדים של הטריקולור נמשך ארבע דקות אחרי השלישי כשקולו מואני הורחק בכרטיס אדום ישיר, ובתוספת הזמן היה זה דייזן מאדה שקבע את תוצאת המשחק.

יפן מסיימת את במקום הראשון בבית 1 עם מאזן מושלם, הצרפתים רק במקום השלישי עם 3 נקודות מ-9 אפשריות.

מקסיקו - דרום אפריקה 0:3
חגיגה מקסיקנית באיצטדיון סאפורו. אלכסיס וגה כבש את הראשון בדקה ה-18, לואיס רומו הכפיל (45) והנרי מרטין קבע את תוצאת המשחק (60). הירוקים עולים לרבע הגמר מהמקום השני, דרום אפריקה סוגרת טורניר מאכזב עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים.

בית 2
דרום קוריאה עלתה מהמקום הראשון בזכות 0:6 משכנע על הונדורס. 0:0 הספיק לניו זילנד כדי לעלות מהמקום השני.

בית 3
מצרים - אוסטרליה 0:2
הישג נהדר למצרים, שהיתה חייבת ניצחון על מנת להעפיל לשלב הבא. יאסר רייאן העלה את הנבחרת הים-תיכונית ליתרון בדקה ה-44 ועמאר חאמדי הכפיל בדקה ה-85. מצרים עולה לרבע הגמר, ותנסה להשיג לראשונה בתולדותיה את הכרטיס לארבע האחרונות במשחקים האולימפיים.

ספרד - ארגנטינה 1:1
באחד המשחקים המעניינים שיש לשלב הבתים להציע, נפרדו ספרד וארגנטינה בתיקו שמיטיב בעיקר עם "לה רוחה" שהשיגו את הכרטיס לרבע הגמר. ה"אלביסלסטה", שבשל ניצחונה של מצרים על אוסטרליה היו חייבים ניצחון על מנת לכבוש את המקום השני, הודחו סופית מהמשחקים האולימפיים.

מיקל מרינו העלה את הספרדים ליתרון בדקה ה-66, אך תומאס בלמונטה השאיר את התקוות הארגטיניות בחיים עם שוויון דרמטי בדקה ה-87. ה"אלביסלסטה" היו זקוקים לכדור נוסף ברשת בכדי להעפיל לרבע הגמר, אך החבורה של פרננדו בטיסטה כשלה להשיג את השער המיוחל וסיימה את דרכה במפעל.

צפו בתקציר:

בית 4
ערב הסעודית - ברזיל 3:1

האלופה האולימפית מריו 2016 הייתה קרובה לעוד מעידה, כמו זו ב-0:0 נגד חוף השנהב, אבל בסופו של דבר השיגה ניצחון שני בטורניר ועלתה לשלב הבא מהמקום הראשון. מי שהציל את הסלסאו היה רישארליסון, שכבש צמד בדקות 76 ו-93. הוא בסך הכל עלה למאזן של חמישה שערים בטורניר אחרי השלושער המרשים מול גרמניה. מתאוס קוניה כבש ראשון בדקה ה-14, עבדוללה אל אמרי השווה זמנית בדקה ה-27.

גרמניה - חוף השנהב 1:1
הנבחרת מאפריקה עלתה מהמקום השני בבית 4 עם 5 נקודות בזכות הניצחון על ערב הסעודית ושתי תוצאות תיקו. החבורה שטפן קונץ מסיימת את דרכה מוקדם מהצפוי עם נקודה אחת פחות מחוף השנהב. בנג'מין הנריקס כבש שער עצמי לחובת הגרמנים, אדוארד לוון השווה.