$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו: גרומי ופולונסקי פירשנו את רגע הדחתם

השניים רשמו שיאים אישיים ורגע מיוחד אחד. אנסטסיה גורבנקו: "אני עייפה וקשה לי"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.07.21 - 14:41

היא נשאה על כתפיה לא מעט תקוות, אבל הפעם המקצה לא הלך לאנסטסיה גורבנקו לפי התכניות. השחיינית הישראלית בת ה-17 סיימה את משחה 200 המטרים חזה בזמן של 2:28.41 והתייצבה במקום ה-28 שלא מבטיח מקום לחצי הגמר.

בהמשך הידיעה: הראיון המיוחד של פולונסקי וכהן גרומי

"חזה זה סגנון טכני, ואין לי עכשיו את הטכניקה המתאימה בשבילו, זו הבעיה לדעתי", אמרה גורבנקו בסיום. "ניסיתי לתת הכל, זה מה שיכולתי, אבל כמו שאמרתי זה סגנון שתלוי בטכניקה ובעוצמה. מקווה שזה ישתפר בהמשך".

"ראיתי את ההונגריה פותחת ממני פער, היא שחיינית ממש מהירה", הוסיפה התקווה הישראלית. "ניסיתי להיצמד אליה ולא ממש הצלחתי, היא פתחה פער. זו תחרות מאוד ארוכה ומתישה. בסופו של דבר זה כיף, אבל אני עייפה וקשה לי. לא סיימנו, יש לנו את השליחים, לדעתי אפשר לעשות שם משהו טוב. יהיה כיף".

גורבנקו סיכמה: "אני שמחה כי כיף לדעת שאני מצליחה לשבור את השיאים שלי בלחצים כאלה גדולים ולעשות היסטוריה, אבל אני כן מנסה לשאוף ליותר. יש לי עוד הרבה להשתפר".

עוד שני שחיינים ושחיינית נכנסו למים היום בטוקיו, כאשר אנדי מורז רשמה שיא ישראל חדש ב-100 מטרים חופשי, מה שלא הספיק לה להעפלה לחצי הגמר. לאחר המשחה אמרה מורז: "אני בסדר כי נתתי הכל ועשיתי שיא, אז סך הכל אני שמחה. אני יודעת שעדיין אפשר להשתפר ובטוחה שיש כמה דברים שאני יכולה לעשות. יש לי עכשיו את המקצה שליחים להתרכז בו".

כאמור, חוץ ממורז גם גל כהן גרומי ורון פולונסקי התחרו היום, כאשר שניהם רשמו שיאים אישיים. בעמדת הראיונות התרחש רגע מיוחד, כשהשניים פרשנו ב"לייב" את המקצה שהוביל לאי העפלתם לגמר.

עוד לפני האירוע המשעשע, אמר כהן גרומי: "יכול לסמן וי, עשיתי שיא אישי, אמנם השיפור הוא קטן, אבל בכל זאת שיפור. תמיד שואפים ליותר, תמיד רוצים יותר מהר. היה כיף לפתוח תחרות עם שליחים, זה מקצה שתמיד נותן אווירה טובה לתחרות. פתחנו גם טוב, זה נתן לי תחושה טובה. 100 פרפר? רוצה לשבור שיא אישי. אנחנו באמת בכמה שנים האחרונות התאמנו כולנו ביחד, זה היה חשוב. הביחד נותן לנו אקסטרה".

גם פולונסקי התייחס ליכולת שלו: "התחלתי בצורה לא כל כך חלקה. אתמול התחלתי להרגיש יותר טוב ואני שמח ששברתי שיא עכשיו, במקצה העיקרי שלי. התכנית? לשבור שיא. להרגיש טוב, לשלוט במקצה. כל שנה אנחנו מנסים להתאמן ביחד, קבוצתיות זה גורם משמעותי להישגים בספורט הזה".

צפו בראיון המיוחד של פולונסקי וכהן גרומי>>

מוקדם יותר, יעקב טומרקין סיים את מוקדמות 200 גב גברים בתוצאה 1:59.65. "ציפיתי לשחות קצת יותר מהר, מצד שני זה משחה שלא התכוננתי אליו בשנים האחרונות", הוא אמר. "הרגשה מוזרה לחזור אליו, לא כך רציתי לסיים את האולימפיאדה הזאת. הייתי צריך לעשות סוויץ' לגב בדקה ה-90, התמחות שונה לגמרי. לא רציתי להגיע לא במקצה הכי חזק שלי".

טומרקין הוסיף: "אעשה חושבים, אלמד את הטעויות לפעם הבאה ונראה הלאה. אני עוד לא מכריז ואומר 'הפסקתי' או 'המשכתי'. רוצה לעשות חושבים, אם אמשיך אז באילו משחים אתמקד. אין מה לעשות, הטעם הוא חמוץ אחרי המחזור האולימפי הזה. אפשר לראות שזה דור צעיר חוץ ממני ואנדי, הרוב ממשיכים לעוד אולימפיאדה בוודאות. אם זה לא אני אז יש גורבנקו ויש שליחים. הסגל התרענן והרבה דברים טובים קורים באיגוד השחייה".