$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

סמברג: "רוצה שיקרה בטקוואנדו מה שקרה לענף הג'ודו בזכות יעל ארד"

המדליסטית האולימפית במסיבת עיתונאים חגיגית: "יש לי עוד הרבה מה להשתפר מקצועית"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.07.21 - 16:51

תגיות: אבישג סמברג

אבישג סמברג בת ה-19 גרמה אושר גדול למדינה שלמה, כאשר זכתה במדליית ארד היסטורית לישראל בטקוואנדו ביום שבת האחרון. כראוי למדליסטית אולימפית, סמברג התקבלה באהבה גדולה בעיר מגוריה גדרה, וכעת עורכת מסיבת עיתונאים לצד מנכ"לית התאחדות הטקוואנדו, נועה שמידע וראש עיריית רמלה מיכאל וידל, שתומך במשך שנים בענף.

שמידע אמרה בפתח הדברים: "יש לנו קרוב ל-40 אחוז מתאמנות בענף. מעבר להיותו ספורט אולימפי, אנחנו גם אומנות לחימה שמקנה ערכים של ביטחון עצמי ורוח לחימה. אני בטוח שכמות המתאמנים והמתאמנות יעלו בשנים הקרובות. אני רוצה להודות לכל מי שתמך בנו, למאמני הנבחרת, לצוות המקצועי ולמעטפת. לבנות המשרד וכמובן לכל ספורטאי נבחרת ישראל שהם חלק בלתי נפרד מההישג הזה".

"בתוך פחות מיומיים כבר קיבלתי פידבקים ממועדונים ברחבי הארץ שיש עלייה גדולה בהתעניינות וברישום לעונה הקרובה. כולם קיבלו ברכות וזאת ממש הרגשה שהטקוואנדו קיבל את הבמה שמגיעה לו. אין לי ספק שזאת רק ההתחלה אם זה מה שקרה תוך תקופה קצרה".

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל הוסיף: "ברוכים הבאים למרכז הטקוואנדו של ישראל, ברמלה. אני רוצה לברך את האלופה האולימפית שלנו ואת המאמן יחיעם שרעבי, על ההישג הגדול והמדהים. היא עשתה כבוד למשפחתה, להורים המקסימים שלה, לעיר רמלה וכל מדינת ישראל. זה הישג שיירשם בדפי ההיסטוריה. אני באתי לפה לפני שהיא טסה לטוקיו לברך אותה ולאחל לה בהצלחה. מהמתקן הזה שיש לנו פה יצאה אלופה אולימפית. אני קורא לכל הצעירים והצעירות לבוא לפה ולהיות אבישי סמברג".

"השקענו פה מיליון שקל, כי אני רואה בענף הזה ענף גדול ורציני, ענף מדהים. אני קורא לעמיתיי לבוא ולהשקיע באבישג. תרשמו לכם, בפאריס 2024 אנחנו הולכים על מדליית הזהב. כשנבחרתי לראשות העיר לפני 4 שנים סיירתי בכל אתרי הספורט בעיר והאמנתי שיש פה פוטנציאל גדול. אנחנו משקיעים ונמשיך להשקיע".

אבישג סמברג אמרה: "אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהגיע. ההישג מאוד מיוחד, אני לא מתייחסת לזה שהייתי הזוכה הראשונה בטוקיו. זה פשוט היה החלום שלי, וזה שאני רק בת 19 אולי עושה את זה יותר מיוחד עבור אחרים, אבל בשבילי זה לא משנה".

"אני מאוד מקווה ומאמינה שהענף יתפתח, שיגיעו יותר ויותר ילדים צעירים להתאמן ולהשקיע. אני רוצה שהענף יגדל ויגיע למקומות כמו הג'ודו אחרי שיעל ארד זכתה, ואני מאמינה שזה יקרה".

 

"מסר לחבריה במשלחת שעדיין לא זכו במדליה: "הרבה ספורטאים מהמשלחת אמרו לי שזה נתן להם ביטחון אחרי שזכיתי, שלחנו להם נבחרת חזקה ואני מאמינה שנביא עוד הרבה מדליות, הם יודעים מה צריך לעשות".

"תמיד חלמתי באמת על המדליה האולימפית, אבל לא חשבתי שזה יגיע לכאלה רמות של תקשורת ויח"צ. בחיים לא חשבתי שיצלמו אותי כל כך הרבה. אני מאוד שמחה שזה מה שקורה בישראל, שנותנים במה לספורט ונותנים כבוד להישגים".

"זה היה קרב מאוד צמוד הקרב על המדליה, אז באותם רגעים שזכיתי עדיין לא עיכלתי את זה. שמחתי בגלל שהצלחתי לנצח את הקרב, רצתי עם הדגל בזירה ולא הבנתי את גודל ההישג. פתאום אמרתי לעצמי 'מה, אני הולכת לעמוד על הפודיום'? זה היה מדהים".

"המסר שלי לילדות צעירות הוא לחלום בגדול, לעבוד קשה ולהנות ממה שאתה עושה. לא לוותר גם כשקשה ולהתמיד, להתמיד להתמיד. הכי חשוב להאמין בעצמך, זה פותח עבורך את כל הדלתות. אני לא חוששת מהציפיות שיהיו ממני, גם כשלא ציפו ממני למדליה בטוקיו אני לא נתתי לזה להשפיע עלי. אני מצפה לזכות בעוד תחרויות וגם בפאריס. הציפייה שלי מעצמי נשארה אותו דבר".

"כל מי שמכיר אותי יודע שיש לי עוד הרבה מה לשפר מקצועית. אני בועטת כמעט אך ורק ברגל אחת, זה משהו שצריך לעבוד עליו. גם בתחרות הזאת אני רואה שיש לי הרבה על מה לעבוד. אני צריכה להמשיך להתחזק ולהמשיך לעבוד קשה".

תחילת הדרך שלה בענף: "זה התחיל מהבית ספר היסודי, הגעתי לחוג שהיה אחד מבין הרבה חוגים שעשיתי באותו זמן וראו שיש לי פוטנציאל. זה היה פעם בשבוע, 40 דקות ולאט לאט התגלגלתי, הגעתי למועדון הכי טוב בארץ. אז היה לי גם מזל".