$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בסמדג'ה נוזף בפלצ'יק: נתת לו את הקרב

תיעוד בלעדי. הלחץ במשלחת הג'ודו התפרץ רגע אחרי המפלה בבית הניחומים. המאמן זעם לעיני כל: "הוא כבר ויתר על הקרב". גם יו"ר האיגוד משה פונטי לא יכול היה להסתיר את אכזבתו ביציע

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  29.07.21 - 12:09

נדיר לשמוע שיחה בין מאמן לבין חניכו רגע אחרי הפסד כואב, אבל בחסות היעדר הקהל בטוקיו זכינו לרגע כזה. אחרי ההדחה של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים, כשהדם עוד רותח אחרי מפלה שמנעה מאחד המועמדים הוודאיים של המשלחת הישראלית למדליה להגיע לקרב על מדליית הארד, מאמן הנבחרת אורן סמדג'ה נשמע במיקרופונים נוזף בחניכו לעיני וגם לאוזניי כל.

"נתת לו את הקרב בסוף", צעק סמדג'ה לעבר חניכו ההמום רגע אחרי שהפסיד, אולי, בקרב הגדול ביותר בחייו. "נתת לו להיכנס, נתת לו לדחוף, נתת לו לעשות את המהלך ובגלל זה אתה מפסיד. כל הקרב עבדת מעולה, הכל היה טקטי, הכל היה נכון, הכל היה בתחושה. לא היית צריך לאפשר לו. הוא כבר ויתר על הקרב".

גם משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו הישראלי, שצפה בקרב מהיציע עם שאר אנשי הצוות של המשלחת, זעם רגע אחרי שראה את היריב הקנדי מפיל את פלצ'יק ומדיח אותו מהתחרות.

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי וראש המשלחת, אמר לערוץ הספורט: "אנחנו מחבקים את הספורטאים ברגע של אכזבה. יש עוד 2 ימי קרבות לאורי ששון ורז הרשקו וגם התחרות הקבוצתית ואנחנו מחזיקים להם אצבעות. סיכומים והסקת מסקנות ייעשו רק בסיום המשחקים כשנחזור ארצה. כמו שלא עשינו אירוע בכפר לזכייה במדליה בטאקוונדו וגם את זה דחינו לחזרתנו ארצה".