$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תשמור על הכתר? פרייז'ר פרייס יוצאת לדרך

תחפש זהב אולימפי שלישי רצוף. לקראת היום הראשון באתלטיקה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  29.07.21 - 20:06
"מלכת הספורט" עולה למגרש: אולימפיאדת טוקיו תעלה הילוך מחר (בין חמישי לשישי), עם יריית הזינוק של תחרויות האתלטיקה. אנחנו לכאורה עוד בשלב החימומים, אבל כבר ביום הראשון מצפה לנו מכל טוב: ריצות קצרות וארוכות, קארסטן וורהולם בריצת 400 מטר משוכות ואפילו אלוף חדש בריצת 10,000 מטר. אפשר להתחיל לרוץ: הדמות המרתקת ביותר בטוקיו תהיה שלי אן פרייז'ר פרייס. הג'מייקנית בת ה-34 תחל את דרכה במוקדמות ה-100 מטר, במטרה להשיג מדליית זהב אולימפית שלישית במקצה - אחרי שניצחה בתחרות בבייג'ין 2008 ובלונדון 2012, דבר שאף אישה לא עשתה בעבר. באולימפיאדה הקודמת, בריו היא זכתה רק בארד - כשחברתה למדינה, איליין תומפסון, זכתה בריצה היוקרתית. ג'מייקה ממשיכה לייצר אצנים מוצלחים - והפעם, אצניות: פרייז'ר, תומפסון וגם שריקה ג'קסון, כולן רצו מתחת לזמן של 10.80 שניות בשנה הנוכחית. שם בולט נוסף יהיה זה של קארסטן וורהולם. רק החודש, הנורבגי בן ה-25 שבר את שיא העולם של קווין יאנג הבריטי מ-1992 בריצת 400 מ' משוכות. מחר, הוא יתמודד בשלב המוקדמות ויקווה להתחיל ברגל ימין את הדרך - אולי למדליית זהב אולימפית ראשונה אי פעם מבחינתו. מי שיעמוד בינו לבין ההישג יהיה ראי בנג'מין האמריקאי - רק בן 24, וכבר מדליסט זהב באליפות העולם בדוחא לפני שנתיים.

ולסיום, מדליית זהב אחת תוענק כבר מחר - זו של ריצת 10,000 המטרים. לראשונה מאז 2012, אדם חדש יוכתר למדליסט הזהב בריצה הארוכה, לאחר פרישתו של מו פראח הבריטי. שני הטוענים המרכזיים לכתר מגיעים מאוגנדה, והם שיאן העולם ג'ושוע צ'פטגי, ולצידו ג'ייקוב קיפלימו. צ'פטגי נחשב לפייבוריט, בתור אלוף העולם לפני שנתיים.