$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הרשקו הפסידה באיפון לסונה והודחה מטוקיו

צפו: אחרי שעברה את אלקחאטני מערב הסעודית, הודחה מול היפנית. הרשקו שוחחה עם הסעודית: "אמרתי לה שהיא אמיצה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.07.21 - 06:40

תחרויות הג'ודו בטוקיו מגיעות למשקלים הכבדים, ובמשלחת הישראלית, בקטוגריית מעל 78 ק"ג נשים, רז הרשקו סיימה את דרכה בשמינית הגמר, לאחר שהפסידה באיפון לאלופת העולם ביפנית מ-2019, אקירה סונה.

הג'ודאית הישראלית השיבה מאבק, אך 2:11 בתוך הקרב, סונה השיגה ווזארי, ו-57 שניות לסיום, היא הטילה את הרשקו באיפון ועלתה לרבע הגמר.

הקרב הראשון של הרשקו היה מתוקשר יותר באופן טבעי, מול טהאני אלקחאטני, עוד לפני שהשתיים עלו למזרן, במיוחד אחרי שפתחי נורין האלג'יראי החרים את הקרב מול טוהר בוטבול וזכה לכותרות בתקשורת הערבית. הפעם היריבה מערב הסעודית לא רק עלתה למזרן מול הרשקו, אלא אף לחצה את ידה בסיום.

בקרב עצמו, הרשקו השיגה ווזארי בריתוק דקה ושנייה מהפתיחה, ו-2:16 דקות לסיום, הג'ודאית הישראלית השיגה איפון והכריעה את הקרב. בקרב הבא מצפה לה יריבה קשה בדמות אלופת העולם היפנית, אקירה סונה.

צפו בקרב של הרשקו מול אלקחאטני, ובלחיצת היד >>>

"אני יודעת שנלחמתי ועשיתי הכל, אבל זה מבאס", אמרה הרשקו לאחר ההפסד לאלופת העולם מ-2019, "מחר מחכה לנו תחרות קבוצתית ונעשה הכל כדי לזכות במדליה".

כשנשאלה מה היה אומר עליה המאמן וקרוב משפחתה שני הרשקו, השיבה: "שני היה אומר שעשיתי קרב טוב. היה קמפיין ארוך וקשה והגעתי לכאן בזכות עצמי".

על הקרב מול אלקחטאני מערב הסעודית, אמרה הרשקו: "שמחתי מאוד שהקרב התקיים ושהפוליטיקה נשארה מחוץ למזרן. היה קרב הוגן ויכולנו להילחם אחת עם השניה ולעסוק בספורט". הרשקו העידה שהשתיים דיברו אחרי הקרב מאחורי הקלעים: "דיברנו במסדרון, היא לא רצתה שהמדיה תצלם אותנו יותר מדי. לחצנו ידיים והתחבקנו, דיברנו על הקרב, על המדינה שלה. אמרתי לה שהיא אמיצה".