$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

המדליה בורחת להן? ברעם וטיבי במקום ה-8 הכללי

סיימו את שיוטים 5 ו-6 במקום ה-11. הפער מהמדליה: 24 נקודות. לייזר רדיאל: קקון סיימה במקום ה-30

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.07.21 - 07:15
יישארו מחוץ לפודיום? (gettyimages)
יישארו מחוץ לפודיום? (gettyimages)

צמד השייטות ה-470, נויה ברעם ושחר טיבי התרחקו היום (שישי) משמעותית מהשלישיה הראשונה בתחרות האולימפית הראשונה שלהן - טוקיו 2020. ברעם וטיבי סיימו פעמיים במקום ה-11, בשיוטים 5 ו-6. כתוצאה מכך, ברעם וטיבי, שהתחילו את היום במקום השישי, ירדו עד למקום השמיני הכללי.

  • כל החדשות, הרגעים הדרמטיים וטבלת המדליות - במתחם טוקיו 2020
  • לאחר 6 שיוטים, צמד ה-470 נמצא כאמור במקום השמיני הכללי - פער של 24 נקודות מהצוות הצרפתי המדורג במקום השלישי. המנצחות הגדולות של היום ב-470 היו האנה מילס ואילידית' מקינטייר, שסיימו פעמיים במקום השלישי וחלפו על פני הצרפתיות.

    גם מקומן של הישראליות במקצה המדליות המכריע לא בטוח, שכן הפער בין מקומות 8 ל-13 עומד על 10 נקודות בלבד. שני השיוטים שייערכו מחר הם לא פחות מגורליים עבור ברעם וטיבי. מצד אחד, יום גדול ויציב יכול לצמק משמעותית את הפער. מנגד, יום חלש נוסף יסגור ככל הנראה את הסיפור מבחינתן.

    כזכור, אמש השייטות סיימו את השיוט השלישי במקום ה-14, אך לאחר מכן הן נפסלו בעקבות הערעור שהוגש. בשיוט הרביעי שהתקיים לאחר מכן הצליחו לזנק קדימה כשסיימו במקום השלישי, אולם הבוקר שוב לקחו צעד אחורה בהופעת הבכורה שלהן במשחקים האולימפיים.

    לייזר רדיאל: שי קקון סיימה את התחרות במקום ה-30

    שי קקון סיימה היום רשמית את חלקה במשחקים האולימפיים בטוקיו. קקון דורגה במקום ה-30 הכללי בדגם לייזר רדיאל, כאשר שני השיוטים האחרונים שנערכו היום היו הטובים ביותר של קקון בכל התחרות. הישראלית הצעירה סיימה את השיוט התשיעי במקום השני ולאחר מכן במקצה העשירי היא דורגה במקום החמישי. קקון אף הובילה את השיוט האחרון בחלק ניכר ממנו.

    צפו בקקון תופסת את ההובלה במהלך השיוט האחרון >>