$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרס ניחומים. צפו: רינר הסתפק בארד בטוקיו

ניצח את האראסאווה וקטף מדליה רביעית במשחקים האולימיפים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.07.21 - 12:45

טדי רינר לא היה במיטבו בטוקיו 2020, אך אגדת הג'ודו סיים את האולימפיאדה בטעם טוב כשזכה במדליית הארד. אחרי שספג הפסד מפתיע ברבע הגמר מול טמרלאן בשאייב הרוסי, הצרפתי הצליח להרים את הרמה בשני הקרבות הבאים, כאשר בהתמודדות המכריעה גבר על היסאיושי האראסאווה, אותו ניצח בגמר במשחקים בריו רק לפני חמש שנים.

  • אחרי מאבק גדול: ששון נכנע לרינר והודח מטוקיו
  • כל החדשות, הישראלים וטבלת המדליות - במתחם טוקיו
  • עוד קודם לכן, רינר פגש את בשאייב הרוסי ולא הצליח להביא את הג'ודו האיכותי והאימתני, שליווה אותו כל הקריירה. לאחר קרב מהוסס למדי וללא אירועים מיוחדים, הצליח בשאייב לעשות את הלא ייאמן - להטיל את רינר, להשיג ווזארי ולשלוח את הענק הצרפתי לבית הניחומים.

    צפו בקרב של רינר מול ששון בשמינית >>

    בראיה היסטורית, ההפסד של רינר הוא סנסציה. עם זאת, אפשר לטעון כי הכתובת הייתה על הקיר. מאז זכייתו באליפות העולם ב-2017 מיעט האלוף האולימפי מלונדון 2012 וריו 2016 להתחרות. רינר אפילו לא היה מדורג לקראת המשחקים בטוקיו ונאלץ לקחת חלק בסיבוב הראשון המקדים, שם ניצח באיפון קליל את סטפן הגיי מאוסטריה.

    בשמינית הגמר הגיע הקרב הכואב מבחינת המשלחת הישראלית. אורי ששון, שפגש את רינר בחצי הגמר בריו, נתן פייט ענק לצרפתי, אך לבסוף נכנע בווזארי. ששון היה שווה כוחות כמעט לאגדת הג'ודו, שנראה רחוק משיאו ולא היה רחוק מלהטיל אותו בעצמו.

    בשאייב, המתחרה תחת הוועד האולימפי הרוסי, הוא סגן אלוף העולם ואלוף אירופה 2020 במשקל 100+ (רינר כמובן לא לקח חלק באליפויות הללו).

    צפו בניצחון של רינר בסיבוב הראשון >>

    בית הניחומים

    אחרי ההפסד ברבע, רינר הוציא את כל העצבים על רפאל סילבה הברזילאי וסגר עניין תוך 45 שניות. הענק הצרפתי הטיל את הברזילאי, השיג ווזארי ומשם המשיך לבריח, שהוביל לכניעתו של סילבה. האלוף האולימפי לשעבר המשיך לקרב על מדליית הארד בו ניצח.