$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הפתעת ענק: נובאק ג'וקוביץ' נכנע לאלכסנדר זברב בחצי הגמר בטוקיו

נולה כבר דמיין כיצד ישלים גולדן סלאם כאשר כבר היה ביתרון מערכה וגם הוביל בשנייה, אבל איבד את הראש ונכנע 1:6, 6:3, 6:1 לגרמני. בהמשך הודח גם בזוגות המעורבים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.07.21 - 12:52

מה שקרה הבוקר (שישי) לנובאק ג'וקוביץ' על משטח הטניס בטוקיו הוא אחד מסיפורי האכזבה הגדולים ביותר של ספורטאי במשחקים אולימפיים. בשיאה של שנה פנומנלית, בה המדורג ראשון בעולם זכה בשלושה גרנד סלאמים, הפסד 1:6, 6:3, 6:1 לאלכסנדר זברב ניפץ את הסיכוי של המדורג ראשון בעולם לרשום גולדן סלאם - הישג אותו הצליחה לרשום רק הטניסאית שטפי גראף ב-1988 כשענדה מדליית זהב וזכתה בכל ארבעת הגרנד סלאמים.

נולה, שהגיע פייבוריט לחצי הגמר הזה, היה נראה בדרכו הבטוחה למשחק על מדליית הזהב. 1:6 פשוט במערכה הראשונה ופתיחה טובה למערכה השנייה נראתה כאילו הכל הולך לפי התוכנית של הסרבי. אלא שפתאום משהו קרה לנולה, שנשבר פעמיים והפסיד 6:3 במערכה השנייה.

משם, היום העצום של הגרמני רק הלך והשתפר. זברב שבר כבר בפתיחת המערכה השלישית ולא הותיר לג'וקוביץ' סיכוי לחזור. זברב דהר ל-0:4, נולה עוד הספיק לנצח משחקון אחד אבל זה לא הספיק בדרך ל-1:6 במערכה המכריעה. המדורג 5 בעולם יפגוש בגמר את קארן חצ'אנוב הרוסי, שניצח מוקדם יותר היום את פבלו קארנו בוסטה.

זמן קצר לאחר מכן, עלה נולה לעוד משחק, הפעם בזוגות המעורבים עם נינה סטויאנוביץ'. הסרבי נראה מותש, ורשם עוד הפסד ביום שירצה לשכוח, הפעם לאסלן קראצב וילנה וסנינה הרוסים, 6:7, 5:7. הזוג הסרבי סיים את דרכו בחצי הגמר, ונולה ינסה לחזור מטוקיו לפחות עם מדליית הארד.