$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

באיולין-טפרי העפילה לגמר 5000 מ' בטוקיו

הישג אדיר בטוקיו: לראשונה מאז 1976, ישראלית תתחרה בגמר ריצה במשחקים האולימפיים. האצנית שברה את השיא הישראלי עם 14:53:43 ותתמודד במקצה הגמר שיתקיים ביום שני

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  30.07.21 - 13:22

הישג אדיר לסלאמוויט באיולין-טפרי. תוך שהיא שוברת שיא ישראלי חדש, האצנית הישראלית העפילה היום (שישי) לגמר ב-5000 מטרים לנשים. באיולין-טפרי תהיה הישראלית הראשונה בגמר אולימפי על מסלול הריצה מאז 1976, אז עשתה זאת אסתר רוט-שחמורוב בריצת 100 מטרים משוכות במונטריאול.

דקות מותחות עברו על באיולין-טפרי עד קבלת התוצאות הסופיות היום בטוקיו. אחרי ששברה שיא ישראלי עם 14:53:43 במקצה המוקדמות הראשון, וחצתה את קו הסיום במקום השמיני, היא המתינה לתוצאות של מקצה המוקדמות השני. עם סיום המקצה השני נודע כי טפרי הצליחה לתפוס את המקום בגמר והיא תעלה על המסלול ביום שני הקרוב.

למעט אולימפיאדת 1988, המשלחת הישראלית שלחה מאז ומעולם ספורטאים לתחרויות האתלטיקה. חוץ מרוט-שחמורוב, שהייתה היחידה שהגיעה לגמר אתלטי על המסלול, הגיעו בעבר לגמר אתלטי גם דני קרסנוב ואלכס אברבוך בקפיצה במוט, קונסטנטין מטוסביץ' בקפיצה לגובה וחנה קנייזבה-מיננקו בקפיצה משולשת.

גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה, נשמע מרוצה מאוד מההישג של באיולין טפרי. "סאלמוויט הגיעה מרוכזת אחרי מחנה אימון ארוך וקשה באיטליה. ידענו שהיא בכושר טוב ויכולה לשבור את שיאה האישי. למרות הדירוג בסוף הרשימה מבחינת שיאים אישיים האמנו בה כל הדרך. איגוד האתלטיקה גאה באתלטית המדהימה שלנו ומקווה לגמר טוב ומכובד".