$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ריאן מרפי: "השחייה אינה ענף ספורט נקי"

לאחר ההפסד ב-200 מ', האמריקני רמז לרמאות מצד הרוסים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.07.21 - 00:01

חשדות חמורים בשחייה? האלוף האולימפי מריו, ריאן מרפי, איבד אתמול (שישי) את תוארו, לאחר שהפסיד בגמר 200 מטרים גב לנציג הוועד האולימפי הרוסי, סרגיי רילוב. מרפי סיים שני וזכה במדליית הכסף, כשיריבו לא רק ניצח וזכה בזהב - אלא גם שבר שיא אולימפי חדש, עם זמן של 1:53.27 דקות. מרפי הפסיד לרילוב גם במקצה ה-100 מטר גב, כשאז הוא סיים רק עם מדליית הארד (קלימנט קולסניקוב, גם הוא רוסי, זכה בכסף). האמריקני הגיב להפסד בהתבטאות יוצאת דופן.

"יש לי 15 מחשבות עכשיו", הוא אמר בסיום לשאלת אחד הכתבים, "13 מהן יסבכו אותי בצרות. אני מנסה לא לחשוב על זה, זו מעמסה מנטלית כל כך גדולה, לעבור את כל השנה, ולהיות בשחייה, שהוא ענף לא נקי. זה פשוט מה שזה".

אגב, לאחר מכן - במסיבת העיתונאים הרשמית, מרפי הבהיר את דבריו - וטען שהוא לא התכוון לצאת בהאשמות. "המטרה שלי אינה להאשים, אני מברך את לוק (גרינבק, שזכה בארד ב-200 גב) וגם את סרגיי. הם עשו עבודה נהדרת ושניהם שחיינים מוכשרים. בסופו של יום, אני עדיין מאמין שהתופעה הזאת (הוא לא אמר סמים במפורש) גדולה בספורט הזה".

רילוב, בתגובה, היה מעט נבוך למשמע השאלות והטענות: "אני תמיד עושה את בדיקות הסמים... לא הייתי סולח לעצמי אם הייתי לוקח משהו. אני לא יודע איך להגיב, כי לא הואשמתי בשום דבר". יש לציין, כי רוסיה אינה מופיעה תחת דגל המדינה - אלא תחת סמל הוועד האולימפי המקומי, בדיוק בגלל שהושעתה מתחרויות, בשל שימוש בסמים ממריצים. האם הפרקטיקות האלה עדיין נמשכות? השאלה הזאת, מסתבר, עדיין תלויה באוויר.