$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוסטרליה ברבע הגמר אחרי 76:89 על גרמניה

מילס (24) הצטיין. צפו: גם צרפת ואיטליה בשלב הבא

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.07.21 - 16:00

כשנחשפו הבתים לטורניר הכדורסל של אולימפיאדת טוקיו, הייתה נבחרת אחת שסומנה כפייבוריטית המובהקת לסיים את בית A עם 3 מ-3, וזו נבחרת הכוכבים של ארה"ב. אולם, מי שבפועל חתמה את השלב הראשון עם 100% הצלחה וכרטיס מהמקום הראשון זו צרפת, שניצחה הבוקר (שבת) 62:79 את איראן. במשחק השני של היום, איטליה העפילה לשלב הבא עם ניצחון 71:80 על ניגריה.

אוסטרליה נותרה גם היא מושלמת, ועלתה לשלב רבע הגמר אחרי ניצחון 76:89 על גרמניה. פאטי מילס הוביל את האוסטרלים עם 24 נקודות ויקווה להמשיך את הרצף גם בשלב הנוקאאוט. הגרמנים עדיין לא איבדו סיכוי לעלות לשלב הבא, וממתינים לתוצאות מהבתים המקבילים

צרפת - איראן 62:79
בעוד שהצרפתים הגיעו להתמודדות עם שני ניצחונות בשני משחקים, האיראנים עלו על הפרקט כשבמאזנם שני הפסדים בשני משחקים, כך שיחסי הכוחות היו ברורים עוד לפני שהכדור הראשון עלה לאוויר. חניכיו של וינסנט קולה שלטו לאורך כל הדרך, ולמרות חצי שני חלש בהתקפה בו קלעו 33 נקודות - הם השלימו את המשימה ועלו לרבע הגמר במצב רוח מרומם.

תומאס הרטל הוביל את קלעי המנצחת עם 16 נקודות, טימותי לואאו קבארו הוסיף 12 וננדו דה קולו תרם 10 נק' ב-100% מהשדה, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. גם וינסנט פורייה קלע 10 אצל הצרפתים שקיבלו בחזרה לראשונה בטוקיו את פרנק ניליקינה מניו יורק ניקס. בצד השני חאמד חדאדי הבלתי נגמר קלע 18.
צפו בתקציר בנגן הווידאו למעלה>>

איטליה - ניגריה 71:80
זוכרים שניגריה הדהימה את ארה"ב? אז היכולת ההיא לא בדיוק חזרה על עצמה באולימפיאדה, בלשון המעטה. איטליה הנחילה לניגרים הפסד שלישי בשלושה משחקים ובכך עלתה למאזן 1:2 במשחקים האולימפיים שמספיק לה בשביל הכרטיס היקר לשלב רבע הגמר. 

האזורי פתחו מצוין את המשחק והובילו 5:17, אבל חניכיו של מייק בראון חזרו. יכולת מצוינת של צ'ימזי מטו (22 נקודות), ג'ורדן נוורה (20) וג'אליל אוקפור (14) סידרה משחק צמוד באולם הסייטאמה סופר ארנה, ובתחילת הרבע המכריע ניגריה הובילה 56:64. האיטלקים השתלטו מחדש על ההתמודדות בקלאץ', עצרו את יריבתם על שמונה נקודות בכל הרבע (קלעו בעצמם 24) וכחצי דקה לסיום ניקו מאניון צלף שלשה שהגדילה את הפער לשבע וסגרה עניין.

ניקולו מלי הוביל את קלעי המנצחת עם 15, מאניון תרם 14 ואקילה פולונרה סיים עם 13 ומדד 16, הגבוה בנבחרתו. איטליה, אגב, ניצחה את המשחק הזה למרות יום רע מחוץ לקשת שכלל 8 שלשות מ-31 הזדמנויות. 
צפו בתקציר>>

אוסטרליה - גרמניה 76:89
נבחרת אוסטרליה הבטיחה היום (שבת) את המקום ברבע גמר טורניר הכדורסל של טוקיו 2020, אחרי ניצחון 76:89 על גרמניה. האוסטרלים עלו למאזן 0:3 חלק וטרם נוצחו בטורניר. פאטי מילס הצטיין עם 24 נקודות ו-6 אסיסטים. מנגד, גרמניה עדיין לא איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא והיא תחכה לתוצאות מהבתים המקבילים.

הגרמנים, שידעו כי הם חייבים ניצחון כדי להבטיח את המקום בשלב הבא בוודאות, פתחו טוב יותר את המשחק ועלו ליתרון מהיר. הם סיימו את הרבע הראשון ביתרון 18:22. ברבע השני מילס והאוסטרלים נכנסו לקצב והפכו את התוצאה. הם ירדו למחצית ביתרון 42:44. בפתיחת המחצית השנייה האוסטרלים החלו להגדיל את הפער, כאשר מילס לוקח על עצמו הרבה בצד ההתקפי. בתחילת הרבע האחרון ג'ו אינגלס העלה את נבחרתו ליתרון דו ספרתי עם שלשה (59:69). הגרמנים עוד הורידו את ההפרש ל-4 בלבד, אך לא הצליחו להשלים את המהפך ונכנעו לריצה אוסטרלית שקבעה 76:89 משכנע בסיום.

פטי מילס כאמור סיים כקלע המוביל עם 24 נקודות (5 שלשות). ג'וק לאנדל סיים עם 18 ניק קאי הוסיף 16 משלו. אנדראס אובסט הגרמני קלע 17 נקודות לנבחרתו, אך זה לא היה מספיק.

כעת הגרמנים יצטרכו לחכות לתוצאות של צ'כיה (מול ארה"ב) ולמשחק בין ארגנטינה ליפן, כדי לגלות אם יעלו לשלב הבא בזכות הפרש סלים טוב יותר.