$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"הביקורות? הניעו אותי": תומפסון חגגה שיא

האצנית לא נשארה חייבת ("קור הרוח נשמר"). איך בולט חגג?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.07.21 - 16:28

היא סומנה כפייבוריטית, אבל נחשבה בעיני רבים כמתמודדת השנייה בטיבה במסלול. ועדיין, את אליין תומפסון זה לא מעניין: האצנית הג'מייקנית טסה על מסלול גמר 100 המטרים בדרך ל-10.61 היסטורי ושיא אולימפי כמעט בלתי נתפס.

"נאבקתי עם פציעה שוב ושוב", אמרה תומפסון אחרי הזכייה בזהב. "אני רואה את כל הביקורות הרעות, אבל בשביל להישאר מרוכזת שמרתי על קור רוח. לקחתי את כל ההפסדים שלי, כל התבוסות, והשתמשתי בהם כמניע", שיתפה הג'מייקנית שניצחה בריצה האיכותית ביותר בהיסטוריה, מבחינת עומק התוצאות.

מעבר לשיא האולימפי שקבעה אחרי 33 שנים, בנוסף לתוצאה השניה בטיבה בהיסטוריה (10.61), הצטרפו אליה שלי אן פרייז'ר (10.74) עם התוצאה השמינית המהירה אי פעם ושריקה ג'קסון (10.76) עם ה-11. מדהים.

המדליסט האולימפי לשעבר מרלון דבוניש סיפר על הציפיות שהיו לו מהריצה הנפלאה: "ציפיתי שהתוצאות בגמר יהיו סביב ה-10.60, קיוויתי שאולי אף יגיעו ל-10.59. זו היתה ריצה כמו שכתוב בספר. אני חושב ששלי אן פרייז'ר התחילה לא כל כך טוב. זו היתה תצוגה נפלאה וכיף לראות ריצת נשים מקבלת את הקרדיט שמגיע לה".

אפילו יוסיין בולט חגג ברשתות >>