$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ההפסד עלה ביוקר: ספרד מול ארה"ב ברבע הגמר

דונצ'יץ' וסלובניה נגד גרמניה. ההגרלה המלאה בפנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.08.21 - 14:28

טורניר הכדורסל של אולימפיאדת טוקיו 2020 יעלה בקרוב הילוך עם פתיחת שלב רבע הגמר. 8 העולות לרבע הגמר נקבעו היום (ראשון) סופית, והמאני טיים כבר מגיע. צרפת, ארה"ב, אוסטרליה, איטליה, גרמניה, סלובניה, ארגנטינה וספרד הוגרלו לשלב רבע הגמר, ואיזה משחקים קיבלנו.

בעקבות שינוי מבנה התחרות מהמשחקים האולימפיים הקודמים, שלב רבע הגמר נקבע על פי הגרלה בין מדורגות ללא מדורגות. שלוש הקבוצות שסיימו במקום הראשון את הבית המוקדם (צרפת, אוסטרליה וסלובניה) והנבחרת הטובה ביותר מהמקום השני (ארה"ב) היו המדורגות, ולא יכלו לשחק אחת מול השנייה. כמו כן, נבחרות מאותו הבית לא יכלו להיפגש ביניהן בשלב הבא, שיתקיים ב-3 באוגוסט.

ואלו תוצאות הגרלת שלב רבע הגמר:
סלובניה - גרמניה (04:00)
ארה"ב - ספרד (07:40)
צרפת - איטליה (11:20)
ארגנטינה - אוסטרליה (15:00)

ומה לגביי ההמשך? המנצחת בין סלובניה לבין גרמניה תפגוש את המנצחת בין צרפת לאיטליה. אם ארה"ב תנצח את ספרד, היא תפגוש את המנצחת במפגש בין אוסטרליה לארגנטינה. המשמעות: דונצ'יץ' יוכל לפגוש את חבריו האמריקאים רק בגמר, אם וכאשר.