$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אדווה כהן סיימה במקום ה-39 ולא עלתה לגמר

צפו: הרצה רשמה 10:05.95 דקות במוקדמות ה-3,000 מכשולים

שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו
שירי אלג'ם, שליחת ערוץ הספורט לטוקיו  01.08.21 - 04:21

היום התשיעי הרשמי של המשחקים האולימפיים בטוקיו נפתח עם עוד מקצי מוקדמות באתלטיקה, כולל זה שבו הייתה לנו עוד נציגה ישראלית - אדווה כהן. הרצה התחרתה במוקדמות ריצת ה-3,000 מטרים מכשולים, אך לא הצליחה להפתיע ולהגיע לגמר.

כהן סיימה את המוקדמות במקום ה-39 הכללי מתוך 41 רצות. במקצה השלישי והאחרון היא סיימה במקום האחרון, הרחק מאחורי שאר היריבות שלה. היא חצתה את קו הסיום בזמן של 10:05.95 דקות, כשהשיא האישי שלה עומד על 9:29.74, כלומר מדובר בריצה מאוד חלשה של הישראלית.

בתחרות זו היו שלושה מקצי מוקדמות, כאשר שלוש הראשונות מכל אחד מעפילה לגמר מבלי קשר לזמן שלה. לאחר מכן לוקחים את שש המהירות ביותר שלא הגיעו לטופ-3 במקצה שלהן, ומוסיפים אותן לרשימת העולות לגמר. סך הכל 15 מתחרות יכולות להעפיל, וכל ה-15 רצו יותר מהר מהשיא האישי שלה.

"אין לי כל כך מושג מה קרה, יכול להיות שהחום השפיע עליי. זה מה שיש ואני שמחה עם מה שהיה לי בחודש האחרון", היא סיכמה. "היה לי מחנה אימונים מבין הטובים שעשיתי. אני לוקחת את מה שאפשר. לומדת מכל דבר. תנאי מז"א? מאוד חם בחוץ, גם לחות וגם חום. לעומת נגיד דוחא ששם קצת אווררו את האצטדיון, פה יש את כל הלחות. זה השפיע עליי, לא יודעת על מי עוד. אני לומדת מזה ואנסה לשפר לפעם הבאה. תכנית ריצה? היא הייתה להתחיל בקצב נוח, בקצב שלי, ולאט לאט להיצמד אליהן ולהיות איתן. זה לא קרה, אבל לא נורא. הכל טוב. אני אלמד יותר איך להתארגן לקראת תחרות כזאת, לנסות לשנות אולי טקטיקה. בפעם הבאה אני מקווה שזה יהיה יותר טוב".

צפו בראיון איתה בסיום >>>

צפו בדיווח של שליחתנו לטוקיו, שירי אלג'ם >>>