$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חיה וחובטת: 5:12 לישראל מול מקסיקו

החבורה בכחול-לבן עלתה להתמודדות ממנה אין דרך חזרה, ולאחר משחק הפכפך השיגה ניצחון יוקרתי וראשון בתולדותיה במשחקים האולימפיים מול המדורגת 5 בעולם, ותמשיך הלאה בטוקיו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  01.08.21 - 09:31

היסטוריה על מגרש הבייסבול בטוקיו. נבחרת ישראל עלתה הבוקר (ראשון) למשחק של להיות או לחדול בטורניר האולימפי, ועם תצוגה אדירה כבר מהרגע הראשון עשתה את המוטל עליה. החבורה בכחול-לבן לא התרגשה במיוחד מהלחץ וההיסטוריה שבפתח, וחגגה בדרך להשגת ניצחונה הראשון אי פעם במשחקים האולימפיים עם 5:12 ענק על חשבון המדורגת 5 בעולם, מקסיקו.

החבורה של אריק הולץ עלתה כמו מלוע של תותח כבר מהתחלת המשחק, והשיגה במהלך האינינג השלישי יתרון 0:6 מבטיח לאחר הום ראן אדיר של דני ולנסיה. אלא שהיריבה, המעוטרת באדריאן גונזאלס האגדי, וג'ואי מנסס מבוסטון רד סוקס, חזרה למשחק וכבר בהמשך האינינג מיהרה לצמצם בדרך ל-4:6 ישראלי עם הירידה לאינינג הרביעי.

הקצב המטורף של האינינג השלישי נעצר, ושתי הנבחרות לא הצליחו למצוא את הניקוד בשני האינינגים הבאים. באינינג השישי המקסיקנים הצליחו להמשיך להלחיץ את החבורה בכחול-לבן, ועם נקודה נוספת הביאו לדפיקות לב מואצות אצל הספסל הישראלי, שכבר ראה את היתרון המבטיח שבנה בעמל רב נמחק לאיטו. אלא שאז הגיע הקונצרט הגדול באינינג השביעי. סקוטי ברצ'ן, מיטש גלאסר, זאק פנפרייס, דני ולנסיה ואיאן קינסלר רשמו חבטות אדירות והובילו את הנבחרת ל-0:6 ענק באינינג בדרך ל-5:12 וריסוק התקוות המקסיקניות למהפך דרמטי.

לאחר הניצחון האדיר, הנבחרת כעת תמתין לזהות היריבה שלה בשלב הבא, כשהרפובליקה הדומניקנית ודרום קוריאה, לה הפסידה הנבחרת בתחילת הטורניר, ייפגשו למשחק בו המנצחת תפגוש את הנבחרת הישראלית. להסבר על פורמט הנוק-אאוט המורכב לחצו כאן.