$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תחזור עם מדליה? ביילס נרשמה לגמר הקורה

המתעמלת, שפרשה מ-4 גמרים בעקבות קשיים מנטליים ויצרה סערה, תשוב להתחרות בטוקיו ותנסה לסיים את האולימפיאדה בטעם טוב. בארה"ב התלהבו: "לא יכולים לחכות". כל הפרטים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.08.21 - 11:28

אחד הסיפורים הדרמטיים ביותר של אולימפיאדת טוקיו 2020 קיבל היום (שני) תפנית נוספת. סימון ביילס, מי שנחשבת בעיני רבים לספורטאית הבכירה ביותר במשחקים האולימפיים, תיקח חלק בגמר הקורה מחר. ההודעה מגיעה אחרי שמתעמלת פרשה מארבעה גמרים במהלך התחרות עקב קשיים מנטליים.

נבחרת ההתעמלות האמריקאית, שחסרה מאוד את ביילס במהלך המשחקים האולימפיים, הודיעה רשמית כי הפנומנית תיקח חלק בגמר הקורה יחד עם סוני לי.

כזכור, בימים האחרונים הדיון סביב עתידה המקצועי של ביילס לא ירד מהכותרות. המתעמלת האגדית חוותה משבר מנטלי קשה בטוקיו 2020 ואף הודיעה יחד עם איגוד ההתעמלות האמריקאי על פרישה מגמר הקרקע האישי, שולחן הקפיצות וסוס הסמוכות.

פרישתה מהגמרים הציתה מחדש את הדיון על בריאותם הנפשית של הספורטאים המקצוענים, ועוררה לא מעט תגובות מסביב לעולם. "לכל מי שאומר שוויתרתי - לא ויתרתי, המוח שלי והגוף פשוט לא נמצאים בתיאום", כתבה ביילס ברשתות והסבירה, "אני לא חושבת שאתם מבינים כמה זה מסוכן על משטח של תחרות. אני לא צריכה להסביר למה שמתי את בריאותי במקום הראשון. בריאות פיזית היא בריאות נפשית".

בימים האחרונים, המתעמלת תיארה את תחושותיה המבלבלות כשענתה לשאלות הגולשים: "לא יכולה להבדיל בין למעלה ללמטה, זו התחושה הכי מוזרה אי פעם - בלי שליטה בגוף שלי. אפילו יותר מפחידה העבודה שכשאני באוויר, אין לי מושג איך אני הולכת לנחות".

ביילס (24), היא המתעלמת האמריקנית המעוטרת בכל הזמנים. במהלך הקריירה הקצרה שלה, זכתה ב-6 מדליות אולימפיות, 4 מתוכן זהב, כשכולן מריו 2016 - האולימפיאדה היחידה בה השתתפה עד כה. בנוסף, באמתחתה לא פחות מ-25 מדליות באליפויות עולם, מתוכן 19 זהב, כשאת השתיים הראשונות שבהן קטפה בגיל 16 בלבד.