$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

תחזית מומחי ערוץ הספורט בטורניר הכדורסל בטוקיו

רבעי הגמר במשחקים האולימפיים יוצאים לדרך וזה בדיוק הזמן לתחזיות של יודעי הדבר. הפרשנים שבחרו בארה"ב, אלה שמאמינים בסלובניה ומי חושב שלוקה יודח כבר בחצי? הבראקטים בפנים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.08.21 - 20:58

ועכשיו לדבר האמיתי: טורניר הכדורסל בטוקיו 2020 יעלה הילוך מחר (שלישי) עם רבעי הגמר המסקרנים, כאשר האלופה, ארה"ב תקווה לא למעוד מול ספרד, לוקה דונצ'יץ' וסלובניה ינסו להמשיך במסע החלומי והם יפגשו את גרמניה, צרפת החזקה תתמודד נגד איטליה ואוסטרליה או ארגנטינה ישלימו את תמונת החצי.

אז רגע לפני ששמונת הנבחרות יילחמו על המקום בחצי הגמר החלטנו שזה הזמן לנבא את שלב הנוקאאוט של הטורניר היוקרתי. לכבוד זאת, ריכזנו את מיטב המוחות של ערוץ הספורט שניסו לנחש את מה שיקרה בימים הקרובים עם הברקטים המסורתיים. שבעת הפרשנים שינסו את מזלם הם גיל ברק, עודד הלפרין, עידו גור, עופר 'ג'ובה' גרוס, ניר קפלן, דניאל זילברשטיין ואלי סהר.

לפי התחושות של מירב יודעי הדבר ארה"ב תלך עד הסוף למרות כושרה הירוד - ברק, הלפרין, גור וזילברשטיין מאמינים שחבורת הכוכבים תקטוף את הזהב בסופו של דבר. קפלן, 'ג'ובה' וסהר לעומת זאת חושבים שלוקה יוביל את נבחרתו לסנסציה וסלובניה תלך עד הסוף במשחקים הראשונים בתולדותיה.

האוסטרלים יקטפו את הכסף, כאשר קפלן, 'ג'ובה' וסהר הלכו על החבורה מהיבשת המרוחקת. הלפרין וגור חושבים שדווקא הנבחרת הבלקן תסיים במקום השני, בעוד צרפת קיבלה שני קולות - ברק וזילברשטיין.

ומי תשלים את הפודיום בטוקיו? שוב אוסטרליה נמצאת במוקד אצל המומחים כשברק, גור 'ג'ובה' סבורים שתסיים במקום השלישי. קפלן וסהר הצביעו עבור הספרדים וזילברשטיין הלך על סלובניה ו'ג'ובה' הפתיע ובחר בארה"ב.