$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שיא עולם וזהב לוורהולם, שקבע 45.94 ב-400 משוכות

פשוט לא להאמין: הנורבגי ניפץ את השיא של עצמו ב-76 מאיות השניה, השאיר אבק למתחרים בדרך לראש הפודיום והפך לראשון שירד מ-46 שניות. גם בנג'מין ראי האמריקאי שבר את שיא העולם, אך זה הספיק רק לכסף. ארד לאליסון דוס סנטוס הברזילאי. כל תוצאות הגמר המשוגע

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.08.21 - 06:22

המשחקים האולימפיים בטוקיו ממשיכים לספק רגעי ענק. רגע אחד בלתי נשכח קרה הבוקר (שלישי) על מסלול הריצה באיצטדיון האתלטיקה, כאשר קרסטן וורהולם הפך לאצן הראשון בעולם שיורד מרף 46 השניות בריצת 400 משוכות, כשרשם 45.94 וניפץ ב-0.76 מאיות השנייה את שיא העולם ששבר בעצמו לפני כחודשיים.

מה שהיה עוד יותר מטורף בריצה המדהימה הבוקר בטוקיו היא שהמשימה לא הייתה כל כך פשוטה עבור וורהולם, כשריי בנג'מין האמריקאי נשף בעורפו בפוטו פיניש וקטף את הכסף עם 46.17. האמריקאי שבר גם הוא את שיא העולם, אך זה הספיק רק למקום השני. אליסון דוס סנטוס הברזילאי סיים שלישי, כשעצר את השעון על 46.72. שיא העולם של וורהולם לפני הריצה עמד על 46.70.

וורהולם ובנג'מין כבר שלחו לקהל רמז לתצוגה המופלאה במקצה חצי הגמר עם פוטו פיניש והבדל של פחות מעשירית שנייה בין אחד לשני, אך כעת הם דירבנו האחד את השני ליותר מזה. רק בשבוע שעבר נשאל הנורבגי האם הוא מודע לכך שיצטרך לשבור שיא עולם כדי לזכות בזהב, וענה: "אני אעשה את העבודה". ואכן, הוא עשה את העבודה ביג טיים.

מי שנותרו מחוץ לפודיום במקצה המשוגע, הם קיירון מקמאסטר, ששבר את השיא של בריטניה עם 47.08. עבד א-רחמאן סמבא הקטארי סיים חמישי עם 47.12 וקבע את תוצאת השנה שלו. אגב, כדי להבין עד כמה המקצה היה מטורף, נחזור לליל אמש: מבין 48 האצנים שרצו במוקדמות ה-400 מטר ללא משוכות - הזמן הטוב ביותר היה 45.64, שהם 30 מאיות פחות משיאו של וורהולם.