$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"הסתכלתי על השעון ואמרתי 'מה לעזאזל?'"

קרסטן ורהולם, שניפץ את שיא העולם של עצמו ב-400 מטר משוכות: "ראיתי אמריקאי רודף אחרי ופשוט נסתי על חיי"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.08.21 - 08:15

הפנים של קרסטן ורהולם הבוקר (שלישי), עם חציית קו הסיום בגמר 400 מטרים משוכות לגברים, מספרות את אחד הסיפורים האדירים שהיו לנו עד כה במשחקים האולימפיים בטוקיו. האצן הנורבגי ניפץ את שיא העולם האישי שלו, אותו קבע רק לפני חודש בשיא היהלום, ועצר את השעון על זמן מטורף של 45.94 - 76 מאיות שנייה פחות משיא העולם.

במקום השני בתחרות סיים ראי בנג'מין האמריקני, גם הוא שבר את השיא הקודם של הנורבגי ונשף בעורפו של כשסיים את הריצה אחרי 46.17 שניות. "הייתי בטוח ש-46.4 יספיקו לי לניצחון", אמר ורהולם לאחר הזכייה והוסיף: "אם מישהו היה אומר לי לפני הגמר שארוץ 46.1 ואפסיד כנראה שהייתי צוחק עליו. זאת תוצאה משוגעת, פשוט בלתי נתפס. האמנתי שזה אפשרי אבל להגיע לגמר ולעשות את זה זה פשוט מדהים".

האצן בן ה-25, שזכה עד כה במדליות זהב בשתי אליפויות עולם ושתי אליפויות אירופה, עונד כעת את המדליה האולימפית הראשונה שלו: "אמרתי כבר הרבה פעמים שגם ריצה מצוינת לא תמיד מספיקה לניצחון, עכשיו אני כבר לא כל כך בטוח בזה. זה רגע ענק עבורי". בנג'מין שסיים שני התייחס לרגע בו הביט אל השעון אחרי שסיים במקום השני ואמר: "הסתכלתי על הזמן ואמרתי לעצמי 'מה לעזאזל?'.

במסיבת העיתונאים שאחרי, ורהולם הוסיף: ״זה כבוד להיות חלק ממרוץ כזה, לא דמיינתי שזה אפשרי. כל הבחורים פה הרגישו לחץ, כולם דיברו עליי ועל ראי. דיברנו לפני חצי הגמר ואמרנו זה לזה שאנחנו מכבדים אחד את השני. שנינו עובדים קשה ואנחנו חולקים בתהילה. הלחץ הוא קשה, לא היה פשוט לישון הלילה. הלחץ גם נותן אנרגיה חיובית. ראיתי אמריקאי רודף אחריי ופשוט נסתי על חיי״.

בנג׳מין הוסיף: ״זה המרוץ הטוב ביותר בתולדות המשחקים האולימפיים, אי אפשר להשוות את זה לשום דבר אחר. התוצאות שעשינו הן משוגעות״. דוס סנטוס, זכה בארד, סיכם: ״הבחורים האלה כל כך חזקים, אני שמח שהצלחתי לעמוד בקצב שלהם".