$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זה נגמר: נבחרת הבייסבול הודחה מטוקיו

המסע של ישראל, בהופעה הראשונה שלה בענף במשחקים האולימפיים, הסתיים עם דרמה. מהפך של הרפובליקה הדומיניקנית באינינג האחרון קבע הפסד 7:6 של הכחולים-לבנים ביוקוהאמה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.08.21 - 15:42

תם המסע. נבחרת הבייסבול של ישראל לא תתמודד בקרב על מדליה במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, זאת אחרי שהיא הפסידה בקרב ההדחה השני שלה מול הרפובליקה הדומיניקנית בתום דרמה גדולה באצטדיון ביוקוהאמה. הכחולים-לבנים ספגו מהפך באינינג האחרון שקבע 7:6, ובכך סיימו את דרכם באולימפיאדה.

כזכור, זאת ההופעה הראשונה אי פעם במשחקים אולימפיים של נבחרת בייסבול שמייצגת אותנו, והפעם הראשונה בענף כדור קבוצתי כלשהו מאז נבחרת הכדורגל במונטריאול 1976. הנבחרת, שמורכבת בעיקר מאמריקנים יהודים שעשו עלייה, לא הייתה מסומנת למועמדת למדליה, אך בעקבות העובדה שבטורניר היו רק שש נבחרות, הסיכויים לא היו כל כך קלושים.

ניצחון מול הדומיניקנים היה מבטיח קרב על מדליה כלשהי, אולם, ההפסד הוביל להדחה באופן סופי. קרב דומה ישראל קיימה מול מקסיקו מיד אחרי שלב הבתים, ושם היא ניצחה. לצערם של הישראלים, היריבות האחרות בטורניר על הנייר הרבה יותר טובות מהם, כולל דרום קוריאה שניצחה אותם פעמיים.

המשחק הפעם היה צמוד והפכפך ביותר. היריבה הובילה 0:2 עם נקודות באינינג 1 ו-3. לאחר מכן האינינג החמישי היה הטוב ביותר של ישראל עם ריצת 0:4 שהפכה את התוצאה. הדומיניקנים השוו באינינג 6 ואז עלו שוב ליתרון באינינג 7 ל-5:4. הום ראן מוצלח כחול-לבן קירב את ישראל לקרב על מדליה, 5:6, אבל באינינג האחרון היריבה הפכה שוב עם הום ראן משלה והמשחק הסתיים בתוצאה 7:6.