$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אשלי בונד עלתה לגמר קפיצות הסוסים

צפו בתרגיל של הרוכבת, שסיימה במקום השלישי במוקדמות. טדי ולוק סיים במקום ה-42 ולא עלה לגמר. אלברטו משען המנוסה נפל מהסוס

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.08.21 - 14:33

היסטוריה נוספת לישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. אחרי שקיבלנו הופעות של נציגים ראשונים אי פעם בענפי הבייסבול, הקשתות וגלישת הגלים, היום (שלישי) החלו להתחרות הספורטאים שלנו בענף הרכיבה על סוסים, ספציפית בתחרות הקפיצות, ושם נרשם הישג מרשים ביותר.

אשלי בונד הייתה הראשונה לעלות, ובתרגיל שלה עם הסוס דונאטלו 141 היא סיימה ללא נקודות שליליות וללא טעויות, מה שאפשר לה להעפיל לגמר. את כל המסלול היא חצתה אחרי 82.84 שניות, כשהמותר הוא 89 (מסלול של 590 מטרים), ובכך היא סיימה את המוקדמות במקום השלישי, דירוג יפה עבורה לקראת הגמר.

לאחר מכן עלו גם טדי ולוק ואלברטו משען. הראשון סיים עם 6 נקודות שליליות ואחרי 95.74 שניות. זה לא הספיק לו לגמר, שכן הוא סיים במקום ה-42 (30 הראשונים עולים). משען, שייצג בעבר את מקסיקו במשחקים האולימפיים בבייג'ין 2008 ולונדון 2012 (סיים חמישי בלונדון), הגיע בתור הרוכב המנוסה ביותר, אבל נפל מהסוס שלו קוסה נוסטרה באמצע התרגיל והודח ממקצה היחידים.

צפו בתרגיל של טדי ולוק >>>

צפו בתרגיל של אלברטו משען ובנפילה שלו מהסוס >>>