$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דופלנטיס: "חלמתי על הרגע הזה מגיל 3"

הקופץ חגג. במולדתו היללו: "פרק חדש בהיסטוריה של שבדיה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.08.21 - 17:43

מונדו דופלנטיס רשם היום (שלישי) פרק נוסף בקריירה הקצרה שלו. הקופץ לגובה בן ה-21 משבדיה עמד במשימה וקטף את מדליית הזהב בקפיצה במוט אחרי שעבר 6.02 מ'. בהמשך גם ניסה לשבור את שיא העולם, שהוא קבע בעצמו, אך לא הצליח לעבור גובה של 6.19 מ'.

"זה משוגע לגמרי. הגשמתי היום חלום שהיה לי מאז שאני בן 3. אני עשיתי את זה, ניצחתי במשחקים האולימפיים. זה פשוט לא ייאמן", אמר השבדי לתקשורת במדינתו לאחר התחרות. גם אביו של מדליסט הזהב הטרי לא היה יכול לעצור את ההתרגשות: "אני בשוק כרגע, לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות. מדובר בקסם".

במקביל, בשבדיה כמובן חגגו את ההישג האדיר, "דופלנטיס עף מעל כל שאר התחרות. זה מובן מאליו שהוא היה אמור לקחת את התחרות הזאת. כעת הוא העניק לעצמו מניות נוספות למיתוג שלו כאגדה, בזמן שהוא עדיין לא סיים להטביע את חותמו", כתבו.

"מונדו מחזיק בעליונות מוחלטת. הקלות שהוא זכה בזהב הייתה נראית כמעת לא הוגנת כלפי שאר המשתתפים בתחרות", חגגו גם ב-"Expressen" השבדי. "לרגע לא הייתה לו סכנה בתחרות הזו, ברגע שהוא עבר את ה-6.02 הוא היה יכול נרגע וידע שהוא שולט במסיבה הזאת לחלוטין. מדובר בפרק חדש בהיסטוריה המשחקים האולימפיים של שבדיה".