$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מביילס ועד וורהולם: צפו בקליפ סיכום היום במשחקים בטוקיו

המתעמלת חזרה לחייך באולם ההתעמלות, שיא עולם מדהים נקבע באצטדיון האתלטיקה, שלב רבע הגמר בטורניר הכדורסל ונציגים ישראלים נוספים שעלו להתחרות על אדמת יפן. מיטב האירועים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  03.08.21 - 18:47

המשחקים האולימפיים מתקרבים אט אט לסיומם ביום ראשון הקרוב, אך בינתיים עוד נותרו לנו מספר ימים ליהנות עם תצוגות הענק, הדרמות והרגעים המרגשים שמספקים לנו הספורטאים שמתחרים כעת על אדמת יפן.

מעל כולם, מי שנצץ היום הוא קרסטון ורהולם. הנורבגי שבר הבוקר את שיא העולם ב-400 מטר משוכות כשניפץ את השיא של עצמו ב-76 מאיות השניה, השאיר אבק למתחרים בדרך לראש הפודיום והפך לראשון שירד מ-46 שניות עם 45.94 מדהים. באותו המקצה גם ראי בנג'מין האמריקני שבר את שיא העולם הקודם, אך 46.17 הספיק לו רק לכסף באחד המקצים המדהימים שנראו. אליסון דוס סנטוס הברזילאי סיים שלישי עם תוצאה של 46.72, 2 מאיות בלבד משיא העולם הקודם של ורהולם.

ספורטאי מאושר נוסף שזרח הערב מעל כל היתר בתחרות שלו הוא מונדו דופלנטיס, הקופץ במוט השבדי. בן ה-21 זכה היום בזהב לאחר ש עבר 6.02 מ', ולאחר מכן התפנה לנסות ולשבור את שיא העולם שהוא בעצמו קבע, אך לא צלח לעבור גובה של 6.19 מ'.

נשארים באצטדיון האתלטיקה. לאחר שהשיגה את הזהב ב-100 מטר, איליין תומפסון הרה הג'מייקנית השלימה היום דאבל מרשים כשסיימה במקום הראשון גם במרחק הכפול עם 21.53 שניות.

גם סימון ביילס הצליחה להרוויח היום ביושר חיוך לסיומם של משחקים אולימפיים מאוד לא פשוטים מבחינתה. לאחר שפרשה מ-4 גמרים שונים בעקבות הקשיים הנפשיים עימם התמודדה, המתעמלת האמריקאית שבה היום והתחרתה בגמר תרגיל הקורה. ביילס השיגה ציון של 14.000, שהספיק לה לבסוף למדליית ארד שמהווה את המדליה האולימפית השביעית שלה וה-37 בסך הכל.

טורניר הכדורסל לקח צעד גדול לקראת סיומו כשהיום 8 הנבחרות האחרונות עלו לשחק בשלב רבע הגמר.
סוללת הכוכבים של נבחרת ארה"ב עמדה במשימה הלא פשוטה וגברה 81:95 על ספרד, והיא תפגוש בשלב הבא את נבחרת אוסטרליה שדרסה 59:97 את ארגנטינה. חצי הגמר השני יכיל את לוקה דונצ'יץ' ונבחרת סלובניה שהסתדרו מוקדם יותר מול גרמניה (70:94), ויתמודדו מול צרפת שניצחה 75:84 את איטליה.

בגזרה הישראלית, הרוכבת אשלי בונד סיימה במקום השלישי במוקדמות קפיצות הסוסים ועלתה לגמר לאחר שלא רשמה טעויות עם הסוס וחצתה את המסלול לאחר 82.84 שניות. מי שלא הצליחו להשיג את הגמר בתחרויות הסוסים הם טדי ולוק ואלברטו משען שהודחו מהמקצים בהם השתתפו.

גם נבחרת הבייסבול הישראלית סיימה את דרכה בתחרות האולימפית, לאחר שספגה מהפך באינינג האחרון מול הרפובליקה הדומיניקנית והפסידה 7:6, בדרך להדחה דרמטית. צמד הישראליות בשחייה האמנותית, עדן בלכר ושלי בובריצקי סיימו הערב את התחרות בה השתתפו גם כן, כשהן לא מצליחות להעפיל לגמר אך מצד שני משוות את הישג השיא הישראלי בשחייה אמנותית מהמשחקים בבייג'ין 2008 וסיימו במקום ה-15.