$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דה גראס התרגש: "אני לא מאמין, אלוהים!"

אלוף ה-200 שחרר לחץ. ג'קסון: "סוף סוף הראה פוטנציאל"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  04.08.21 - 16:16

אנדרה דה גראס חיכה הרבה מאוד זמן לרגע הזה. האצן הקנדי נכנס היום (רביעי) לספרי ההיסטוריה של המשחקים האולימפים כאשר זכה במדלית הזהב בריצה היוקרתית ל-200 מטרים וירש את לא אחר מאוסיין בולט, אגדת הספרינטים, שלקח את שלושת התארים האולימפיים האחרונים.

"אני לא מאמין שזכיתי. אלוהים! עשיתי את זה!", אמר האלוף החדש בשיחת זום עם משפחתו על המסלול בטוקיו. "עברתי כל כך הרבה בחמש השנים האחרונות במסלול ומחוצה לו", דה גראס הנרגש הוסיף. "בשנת 2016 הייתי ילד וחסר ניסיון אבל עכשיו יש עלי כל כך הרבה ציפיות לחזור עם מדליות. רציתי להראות לעולם שהשארתי את כל הפציעות שלי מאחור ואנו יכולים להביא הביתה מדליית זהב".

דה גראס, שעצר את השעונים על 19.62 שניות ושיא אישי, השיג את המדליה החמישית שלו במשחקים האולימפיים והיוקרתית מכל: יש לו ארד ב-100 מטרים מטוקיו. בריו זכה בארד ב-100, כסף ב-200 וארד ב-4X100.

קולין ג'קסון, אלוף העולם לשעבר במשוכות, אמר: "אנדרה דה גראס שם את עצמו במצב מצוין. הוא יודע שהוא חזק, ואנחנו ידענו למה הוא מסוגל. הופעה נהדרת שלו. אנדרה קיבל ביטחון אחרי שקבע שיא אישי ב-100 מטרים וסוף סוף הוא הראה את הפוטנציאל שהיה טמון בו לאורך הקריירה.