$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"קשה להצליח אם מתאמנים ביחד רק פעמיים"

צפו בארה"ב נשארת מחוץ לגמר ה-100X4 לגברים. האמריקנים מאשימים את בייקר וקרלי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  05.08.21 - 08:27

תגיות: טוקיו 2020

סידני 2000. זו הייתה הפעם האחרונה שנבחרת השליחים של ארצות הברית ב-100X4 מטרים זכתה במדליית זהב אולימפית בריצה המרתקת. אז כיכבו בנבחרת האמריקנית אצנים דוגמת מוריס גרין, ברנרד וויליאמס וג'ון דראמונד. 4 שנים לאחר מכן הגיע הפסד מפתיע לבריטניה ולאחר מכן החל עידן אוסיין בולט, שהפך ל-3 מדליות זהב באנקר לג'מייקה בשליחים. הפעם בטוקיו 2020 קיוו בארה"ב לחזור לשלטון עם שמות כגון פרד קרלי, רוני בייקר וטרייבון ברומל, אך האמריקנים כשלו כבר במוקדמות כשסיימו במקום התשיעי ונשארו מחוץ לגמר.

אז איך יכול להיות שארבעה אצנים שירדו מתחת ל-10 שניות, לא הצליחו להתברג לשמיניה? ובכן, המוקדמות חשפו את הכשל המרכזי - היעדר הכנה מתאימה למקצה השליחים. יכולת מאכזבת, לצד חילופים חלשים, הובילו את פרד קרלי (מדליסט הכסף ב-100 מטר) וחבריו רק למקום התשיעי עם 38.10 שניות, כשנבחרות כגון גאנה וגרמניה חולפות על פניהם.

"אמנם אנחנו בכושר טוב, אבל כנראה שהאימונים המעטים שעשינו לא הספיקו", אמר רוני בייקר, שסיים חמישי בגמר ה-100, "קשה להצליח כשמתאמנים רק פעמיים, אבל זה המצב. לא התאמנו מספיק לתחרות הזו". בארה"ב סימנו את החילוף של המקל בין פרד קרלי לרוני בייקר כבעייתי ביותר מבחינת השליחים.

נבחרת הנשים, שעלתה בקלות לגמר מהמקום השני הכללי, תנסה לתקן את הרושם שהותירו הגברים. ז'נבייב אוליבר, טהאנה דניאלס, אנגליש גארדנר ואלייה הובס עצרו את השעון על 41.90 שניות, כאשר רק דינה אשר סמית' ובריטניה הקדימו אותן עם שיא לאומי של 41.55 שניות. בגמר ארה"ב צפויה לשלב גם את ג'נה פראדיני, אבל עדיין הפייבוריטית היא ג'מייקה, שתכניס לרביעיה את האלופה האולימפית אליין תומפסון הרה ושלי אן פרייזר פרייס.