$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קראוסר ריגש את ארה"ב: "סבא, עשינו את זה"

האלוף האולימפי בהדיפת כדור ברזל הודה לסבו שהלך לעולמו לפני המשחקים

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  05.08.21 - 12:09

תגיות: טוקיו 2020

ראיין קראוסר האמריקני, שזכה היום (חמישי) במדליית זהב בהדיפת כדור ברזל אחראי לאחד הרגעים המרגשים עד כה במשחקים האולימפיים. לאחר הניצחון בטוקיו, שיאן העולם החזיק שלט קטן ובו כתב: "סבא, עשינו את זה. אלוף אולימפי 2020". מחווה לסבו לארי, שהלך לעולמו זמן קצר לפני שקראוסר המריא למשחקים האולימפיים.

קראוסר סיפק גמר לפנתיאון בטוקיו, לאחר שזכה במדליית זהב אולימפית שניה ברציפות. האמריקני שיפר 3 פעמים את השיא האולימפי, כאשר בהדיפה האחרונה קבע 23.30 מטרים, 7 ס"מ בלבד פחות משיא העולם בו הוא מחזיק. כל 6 ההדיפות של האלוף האולימפי היו מעל 22 מטרים. תופעה.

"המוות של סבי היה עצוב מאוד, שבוע לפני המשחקים האולימפיים", אמר קראוסר, "הרגשתי שהוא היה איתי ברוחו". האמריקני גם ציין שסבו הספיק לראות אותו ב-18 ביוני שובר את שיא העולם הוותיק של רנדי בארנס (31 שנה) - 23.37 מטרים. "הוא ראה את השיא שוב ושוב באייפד שלו, אלפי פעמים", הוסיף שיאן העולם.

"סבי תמיד אמר לי לעצור וליהנות מהרגע", אמר קראוסר, "אני תמיד ממוקד במטרה וחושב קדימה. הוא תמיד רצה שאחכה קצת ואיהנה מהדרך. הוא היה המעריץ הכי גדול שלי". קראוסר קיבל מחמאות מסגן האלוף האולימפי, פעם שניה ברציפות, ג'ו קובאקס, שקבע 22.65 מטרים. "אנחנו ממשיכים לדחוף אחד את השני וזה יפה מאוד", אמר אלוף העולם המכהן. המפגש הגדול הבא בין השניים - אליפות העולם באתלטיקה, שתיערך בקיץ הבא ביוג'ין, אורגון.